Gå til innhold

Asus solgte piratkopi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nu vel ingen som går gjennom alle filer på en CD før den sendes ut.

Et firma på Asus' størrelse bør da ha en viss kvalitetskontroll. Er en smal sak å sjekke en CD for filer som skal/ikke skal ligge der. Jeg snakker selvsagt om maskinell kontroll, å sjekke hver fil manuelt er det nok ingen som gidder. :)

 

Vil tro de fleste som masseproduserer CDer, ihvertfall større selskaper, har en slik kontroll, nettopp fordi konsekvensene kan bli ganske store om de ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Dessuten, XML, da er det vel kanskje egentlig MS som har tabba seg ?

Hva mener du?

Han har vel fått meg seg at MS er syndebukken for alt ondt i verden.. og alt som går galt. Det er helt riktig, ASUS bør legge skylden på MS og si fra seg alt ansvar. En PC produsent har tross alt ikke noe ansvar for QC av sine produkter.. fra det jeg har sett av Asus bærbare er det nesten full blink, dvs de kan ikke har gjort mye QC før maskinene sendes på markedet. Hadde de bare startet og prøvd ett testeksemplar før de setter maskinene i produksjon, så kunne de løst mye.. kanskje de også kunne testet ut denne CDen....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Fungerte denne gjenopprettings cd'en som den skulle ?

 

I så fall skjønner jeg ikke helt hva som er det store problemet med at det finnes noen ekstra data på cd'en. Dersom noen skulle føle seg litt "misbrukt" her, må det jo i tilfelle være Rarsoft...

Lenke til kommentar

Haha, så genialt.

Det er sikkert innholdet på minnepennen til en av de i asus som lager slike cd'er som tenkte å ta en kjapp en når de skulle lage neste utgave av gjennoprettningscden og bare brukte minnepennen som kildedata.

Det er "egentlig" en alvorlig sak, men dette er jo ikke noe farlig, kanskje bortsett fra det med dr-dos saken :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...