Gå til innhold

Kulturo: Topplista: Data-animasjon


daubyj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvertfall vellfortjent at Pixar domminerer listen. De er rett og slett geniale og gleder meg virkelig til den tredje "Toy Story" filmen. Husker fortsatt hvor godt jeg likte "Toy Story" når jeg så den på kino. Det eneste jeg ville ha gjort er og latt "Terkel I Knipe" og "Rottatouille" bytte plasser. Den er jo MYE bedre laget enn "Terkel ..." filmen. Bedre film også.

 

 

Final Fantasy? Seriøst? Jeg har aldri møtt noen som faktisk har likt den filmen.

 

Selv om man ikke liker filmen kan den være veldig bra laget. "Slipp Jimmy Fri" og "Terkel I Knipe" syns jeg er elendige filmer, men de er fortsatt veldig bra laget.

Lenke til kommentar

Veldig bra liste. Øverste halvdel av lista stemmer helt overens med min egen liste, mens nederste halvdel skurrer litt. Terkel og Jimmy kunne med fordel vært byttet ut med andre, mye bedre filmer. Monsters Inc. kunne vært med på lista uten at det hadde gjort noe. Pixar er dominerende på animasjonsfronten og det er fullstendig fortjent.

Lenke til kommentar

To av de 10 beste dataanimasjonsfilmene kommer fra Skandinavia? =D Kulturo har ihvertfall satt egne kriterier som de følger når de lager disse listene, nemlig at det ikke settes klare kriterier. Dette er ikke de ti beste filmene som tilfeldigvis var dataanimerte, eller de ti filmene med best dataanimasjon, men en salig miks med et nordisk perspektiv. Toy Story 2, f eks, er bedre enn 6-7 av filmene på listen, men når man allerede har forgjengeren på listen så er det vel ikke like praktisk.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...