Gå til innhold

Ny støtsikker fra Samsung


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville man ikke i teorien kunne med dagens tenkologi, få ihvertfall dobbelt så mye lagrin inn på et MiniSD kort som på et MicroSD kort? Hvor er det man tjener på å ha et så himla lite kort? Jeg blir livredd for å miste det hver gang jeg tar det fra reservetelefonen til minnekortleseren. VIlle heller hatt dobbel lagring på et litt over dobbelt så stort kort. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er det noen som har klart å finne en test av denne? Eller kommer amobil til å teste den?

Jeg kunne tenke meg å prøve en slik (ettersom min forrige telefon nettopp omkom i en drukningsulykke på en fjelltur).

Siden den forrige vanntette Samsung-telefonen (Samsung SGH-M110) visstnok var elendig, vil jeg helst se en test før jeg kjøper...

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
(...) har ikke klart å finne ut av hva slags programvare som medfølger og om den f.eks. er god på syncing av kalender og kontakter mot Outlook (som vi bruker på jobben her).

Nå har jeg funnet det ut, selv om det ikke var så enkelt å finne.

Jeg lasta ned Samsung PC Studio 3.22 fra Samsungs nettsider, og etter å ha installert programmet leita jeg meg fram til synkronisering i Hjelp-menyen.

 

PC Sync-applikasjonen gjør at du kan synkronisere personlig informasjon mellom en Samsung Electronics telefon og forvaltningsprogramvaren for personlig informasjon på en PC.

 

Ved bruk av PC Sync-funksjonen kan du lett få siste data som finnes i én innretning overført til andre innretninger, siden denne applikasjonen synkroniserer dataulikheter som er resultatet av uavhengig bruk av to ulike innretninger etter egne regler.

 

Med PC Sync kan du synkronisere dataelementer fra Microsoft® Outlook® og Microsoft® Outlook Express til en Samsung Electronics-telefon.

 

Applikasjonene for forvaltning av personlig informasjon i en PC og synkroniseringsgjenstandene i en telefon som er støttet av PC Sync er som følger.

Microsoft® Outlook® : 2000 , 2002 , 2003 , 2007

- Kontakter: Synkronisert med Telefonbok i telefonen.

- Kalender: Synkronisert med Timeplan, Årsdag og Diverse i telefonen. (Noen funksjoner er ikke støttet på spesikiffe modeller)

- Oppgaver: Synkronisert med Oppgaver i telefonen.

- Merknader: Synkronisert med Memo i telefonen.

- E-post (Denne funksjonen støttes på bestemte telefonmodeller.)

 

Microsoft® Outlook Express

- Windows adressebok Synkronisert med Telefonbok i telefonen.

Merk

 

1. PC Sync er muligens ikke støttet for Microsoft ® Outlook ® Merknader, avhengig av spesifikasjonene for den tilkoplede telefonen.

 

2. Det finnes tilfeller det synkronisering ikke fungerer skikkelig, avhengig av PC-området.

 

...det ser altså ut til at synkronisering er mulig, selv om programmet ser lite brukervennlig ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et par tilbakemeldinger:

 

- Synkronisering med Outlook fungerer utmerket. Både kalender, kontakter og oppgaver synkroniseres perfekt. Det var ikke noe vanskelig å få det til heller.

 

- Batteritiden ser foreløpig ut til å være meget bra, og etter 3-4 døgns aktiv bruk er telefonen fortsatt "nyladet" ifølge indikatoren (den lades nok litt hver gang jeg kobler den til PCen, men det er bare snakk om et par minutter totalt sett). Hvor bra batteriindikatoren er blir naturligvis spennende å se.

 

- Å ta ut batteriet eller ordne med SIM-kort eller minnekort er ganske tungvint - men det er vel sånn det blir når telefonen skal være vanntett..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...