Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Promax potensmiddel- anbefales IKKE


tørrfisk

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Tenkte å prøve promax potensmiddel for at pengene jeg betalte for en bryllupssuite skulle gjøre nytte for seg. Det er en liten flaske til 99kr som man får kjøpt på kondomeriet, som man skal smøre 2 dråper på glansen. Jeg ble belønnet med intens stikkende, sviende smerte i flere timer etterpå og ikke noe 4 timers ereksjon som det sto på flasken.

 

Vær forsiktig med hva du smører på pikken er moralen.

til opplsyning så skal ikke promax forbedre potensen, men forhindre fortidelig sædavgang!!!!!!!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Tenkte å prøve promax potensmiddel for at pengene jeg betalte for en bryllupssuite skulle gjøre nytte for seg. Det er en liten flaske til 99kr som man får kjøpt på kondomeriet, som man skal smøre 2 dråper på glansen. Jeg ble belønnet med intens stikkende, sviende smerte i flere timer etterpå og ikke noe 4 timers ereksjon som det sto på flasken.

 

Vær forsiktig med hva du smører på pikken er moralen.

Tull og tøys! Det står smør på og skyll av etter 30-40 minutter! Og det svir da ikke så mye av et par dråper, men hvis du har vært grådig og tømt hele flaska på for å bli "supermann" og ikke skylt kukkhodet etter ca 30 minutter kan jeg skjønne det svir litt!

 

Jeg har selv brukt promax i et par år og har fått ett nytt sexliv etter å ha hatt problemer med for rask utløsning siden jeg var fjorten. Men da snakker vi RASK! Noen ganger holdt det med å kjenne musa så gikk det! Med promax kan jeg holde det gående til vi begge er ferdig. TO og TRE ganger etter hverandre.

 

Takk for tipset, men eg kommer nok aldri til å prøve nokon potensmiddler smile.gif

Er ikke potens middel, men skal forhindre tidlig avgang! Er du slapp hjelper den ikke.

 

faan det bare svir å faan går ikke få dn opp jo -.-

DET ER JO IKKE ET POTENSMIDDEL!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Dette er ikke et potensmiddel, men et slags "bedøvelsesmiddel" som skal gjøre deg mindre følsom. Og hvis det svir, pingle, skyll av og ta det som en mann. Hvis du ikke får reisning så er det kanskje noe annet som er problem? Lite testosteron for eksempel. Jeg har hatt mye problemer med for tidlig sprut, prøvde promax, og det funker bra for meg. Følg bruksanvisning.

Lenke til kommentar

Dette er ikke et potensmiddel, men et slags "bedøvelsesmiddel" som skal gjøre deg mindre følsom. Og hvis det svir, pingle, skyll av og ta det som en mann. Hvis du ikke får reisning så er det kanskje noe annet som er problem? Lite testosteron for eksempel. Jeg har hatt mye problemer med for tidlig sprut, prøvde promax, og det funker bra for meg. Følg bruksanvisning.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...