Gå til innhold

Har Nokia en N900 på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yeah!! :woot:

 

Skal lett anskaffes, enda bedre hvis den får ringe funksjon!

 

Burde få GSM denne ja! =)

 

Er det noen som vet hvordan lydkvaliteten er på disse surfebrettene? Jeg er lei av alle små ting som kaller seg for bærbare mediespillere uten lyd som står til navnet.

 

Jeg kunne tenkt meg lyd i klasse med Cowon eller Archos. Minst. Disse produsentene lager jo surfebrett. Hvilket surfebrett har best lyd?

 

Jeg har hatt N800, og synes den var utvilsomt bra på lydkvalitet, men du burde høre på en først.

 

 

Kanskje de tar seg litt i nakkeskinnet å leverer den med et litt mer moderne batteri og gir oss 2 stk SD kort tilbake ;)

 

N810 har Omap2420 (Omtrent samme nom blant annet N95), usikker på hvilken av Omap3 de velger, men tyder på at den nye blir raskere, kanskje den kan spille av youtube videoer helt feilfritt? :p

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

MSN i høysetet? Jaha? Since when?

Er heller labert med msn klienter til maemo og de som finnes er "meh" og ikke inkludert i grunninstallasjonen slik nettleser, epost og gtalk klient er, så synes dette var et veldig merkelig utsagn

 

Uansett, er skeptisk til hvordan 3G vil påvirke prisen... N810 og N800 har vært forholdsvis rimelige i forhold til UMPCer og liknende

Lenke til kommentar

legg merke til at dette bare er gjetninger ut fra hva nokia har annonsert at programvareplattformen som brukes, kommer til å støtte fremover.

 

og jeg tror msn støttes av det innebygde meldingsprogrammet fra og med diablo (som er ferskeste firmware, og siste som en skal være nødt til å flashe for å oppdatere). om ikke så er det bare noen kjappe pakker som skal på plass for å få like god IM støtte som pidgin.

 

men om jeg har forstått ting rett så vil det støttes tale over mobilnettet direkte, bare datatrafikk. så om en ønsker å ringe så blir det samme løsning som nå, skype eller annen VoIP tjeneste...

Lenke til kommentar

Jeg skal ihvertfall ha en sånn en :) Men jeg blir litt sånn småirritert på Nokia mht GSM/3G på brettene. Jeg skjønner at ved å putte inn full mobilfunksjonalitet, så vil de muligens konkurrere mest med sine egne telefoner, men på den annen side så ville full mobilfunksjonalitet ha fått salget til å mangedoble fordi den hadde blitt så mye mer praktisk. Uansett, med dataoverføring med 3g (edge også forhåpentligvis), så er det jo bare å bruke skype når man skal snakke, så dette blir bra :thumbup: (selv om manglende?? basic mobilfunksjonalitet som SMS, MMS, skikkelig telefonliste osv fremdeles gjør at man sikkert må ha en mobil i tillegg)

 

Lyden er kjempebra i disse, men de medfølgende øreproppene er dårlige. Hadde noen gamle Sony-propper som forbedret lyden mange ganger, men med skikkelig nye kvalitetspropper blir det kanskje enda bedre?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...