Gå til innhold

Latitude-familien utvides


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begge maskinene levers med DVD-drev. Skjermene har LED-bakbelysning og E4300 har mulighet for innebygget webkamera. I Norge selges begge maskinene med DVD-drev.

 

Litt fort i svingene der... Begge maskinene leveres og selges med DVD-drev ja... :!:

 

Men, har ikke helt sansen for Dell. Hatt en del trøbbel de siste 6 månedene angående support og reservedeler. De liker vel ikke at vi har utvidet garanti på 5 år gamle maskiner, som snart burde byttes :whistle:

Lenke til kommentar
Lurer på hvorfor dell.no ikke tilbyr en eneste 14.1" bærbar til privatpersoner og samtidig gjør kjøp av "bedriftsmodeller" så vanskelig for privatpersoner :shrug:

Nei, man kan jo lure. For det er bedriftsmodellene som fungerer godt. Nå er det slik at privatpersoner kan ringe Dell og bestille en Latitude per telefon. Bestilling fra nettet er uansett tåpelig.

 

Edit: kan jo også nevne at Dell sine bedriftsmodeller (Latitude og Presicion) kan bestilles med Vista Business m/ Windows XP Professional downgrade. Og da kommer maskinen preinstallert med Windows XP Professional. En kamerat av meg bestilte en Dell Presicion M2400 (tilsvarer Latitude E-serien, nyeste), og han får Windows XP Professional på den maskinen.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
Tja, jeg sikler på E4200. Blir litt dyrt, men frister. E4300 ser jo også interessant ut, bortsett fra én ting: vekt. Den veier jo 2,75 kg, det er i overkant for en 13" synes jeg. Til sammenligning veier vel m1330 nesten en kilo mindre (med 4-cellers batteri riktignok).

Spesifikasjonene fra Dell påstår:

 

Mål og vekt:

Vekt fra: 3,3 pund / 1,5 kg

Bredde: 12,2 tommer / 310,0 mm

Dybde: 8,6 tommer / 217,4 mm

Høyde: 1,0–1,1 tommer / 25,4–29,0 mm

 

Jeg ser også at de nevner 2.75kg under "Høydepunkter", men der står det også 3.3 pund (== 1.5kg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...