Gå til innhold

Touch Flo 2D for eldre HTC-telefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok av den enkle grunn at man kan tweake HTCs telefoner til det ugjenkjennelige som er hovedgrunnen til at mange kjøper de. Meg inkludert. Tror ikke HTC ser på det som forferdelig problematisk, og tror nok de har lest igjennom hver bidige tråd på XDA selv, da man kan kalle det verdens største testing ground for HTC-mobiler.

 

EDIT: Det var da også Microsoft som tvang XDA-Devs til å slutte å hoste "cooked" ROMs på sidene sine, ikke HTC.

Endret av :chribruu
Lenke til kommentar
HTCs nyeste menysystem Touch Flo 3D er spesielt utviklet for fingernavigasjon, og har falt godt i smak bos brukerne.

Trykkleif! :p

 

Bra at det blir sluppet til de eldre telefonene.

Og det bryter vel ikke med HTC sin EULA å installere 3.parts programvare på telefonen, så lenge man beholder den orginale rom'en?

Da hadde de vel fjernet muligheten for å slå av TouchFLO?

Lenke til kommentar
Det er nok av den enkle grunn at man kan tweake HTCs telefoner til det ugjenkjennelige som er hovedgrunnen til at mange kjøper de. Meg inkludert. Tror ikke HTC ser på det som forferdelig problematisk, og tror nok de har lest igjennom hver bidige tråd på XDA selv, da man kan kalle det verdens største testing ground for HTC-mobiler.

 

EDIT: Det var da også Microsoft som tvang XDA-Devs til å slutte å hoste "cooked" ROMs på sidene sine, ikke HTC.

 

 

Det er riktig at mange kjøper HTC for å tweake, men det bryter fremdeles med EULA å ta en del av HTC programmer for å tilpasse den til å brukes på andre devicer.

Det er mange som ser en film de har piratkopiert også, men ingen nettaviser linker til torrentfila.

 

Og ja, det var Microsoft som stoppet cooked ROMs, men Touch FLO er HTCs program og ikke Microsofts

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg får norsk ordbok til denne?

 

TouchFlo 2D er i utgangspunktet ikke er utgitt for installasjon på andre telefoner enn den/de det kommer ferdiginstallert på. Grunnen til at det kan lastes ned og installeres på andre telefoner er at brukere/utviklere på XDA-Developers har klart å "trekke" programvaren ut av telefonen(e) TouchFlo 2D kom med. De regner ikke TouchFlo 2D for andre telefoner å være "ferdigutviklet" og de utgir dermed programvaren Beta-stemplet. Det finnes en norsk ordbok, men den er så langt jeg vet ikke implementert for enkel installasjon enda.

 

Det er riktig at mange kjøper HTC for å tweake, men det bryter fremdeles med EULA å ta en del av HTC programmer for å tilpasse den til å brukes på andre devicer.

Det er mange som ser en film de har piratkopiert også, men ingen nettaviser linker til torrentfila.

 

Og ja, det var Microsoft som stoppet cooked ROMs, men Touch FLO er HTCs program og ikke Microsofts

 

Jeg har ikke inngående kjennskap til HTCs lisenser for programvaren, men de som jobber med programmet på XDA-Developers har gitt beskjed om at det ikke vil fungere på andre enn HTCs telefoner, noe det heller ikke gjør pga drivere og annen nødvendig programvare. Vet ikke om det forandrer ditt syn på saken, men jeg syns det virker "snillere" da.

 

Jeg mener det er helt greit av Amobil skrive artikler som dette. Det gjorde de jo ang. opplåsning av iPhone (Iphone :)) også.

 

--

 

Tror både HTC og Microsoft stort sett er positive til XDA-Developers, med unntak av enkelte ting. Det er mulig jeg tar feil, men mener å lese at en av bidragsyterne til forumet er Microsoft MVP. Det trenger nødvendigvis ikke å bety mye, men kan tyde på at Microsoft setter pris på mye av det som skjer på XDA-Developers.

 

Jeg, for min del, bruker også XDA-Developers som et "salgsargument" om jeg anbefaler Windows Mobile telefoner til venner og bekjente.

 

Det er også tilfeller hvor brukere på nevnte internettside har forbedret ytelse/stabilitet på HTCs og Microsofts produkter.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
TouchFlo 2D er i utgangspunktet ikke er utgitt for installasjon på andre telefoner enn den/de det kommer ferdiginstallert på. Grunnen til at det kan lastes ned og installeres på andre telefoner er at brukere/utviklere på XDA-Developers har klart å "trekke" programvaren ut av telefonen(e) TouchFlo 2D kom med. De regner ikke TouchFlo 2D for andre telefoner å være "ferdigutviklet" og de utgir dermed programvaren Beta-stemplet. Det finnes en norsk ordbok, men den er så langt jeg vet ikke implementert for enkel installasjon enda.

 

Takk for bra svar!

Hva med vanskelig installasjon? ;-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...