Gå til innhold

Nytt priskutt for 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, kjenner jeg blir irritert over hvor lavt prisen har kommet! Jeg betalte 3295 for min elite og 2395 for min arcade, da min elite gikk til helvete med ring of death. Det som er verst er at nærbutikken fortsatt tar denne vanvittige prisen for arcadeversjonen. Horribelt.

 

Det var jo gode nyheter til alle de som vil ha xbox fra mor og far til jul :D og ikke bare det, men det kommer jo flere eksklusive stortitler til xboxen nå! Fable 2 Gears of War2 Call of Duty 5(om jeg ikke tar feil? :S)

Ja, alt bør nok ligge til rette for ei skikkelig fin spilljul dette året! =)

Jula er for min del den beste tida og spille spill på. Får opp julestemninga litt ekstra innimellom all maten (og akevitten!)...

 

 

 

edit:leif

Endret av TheParlourStrode
Lenke til kommentar

Dette er tragisk av MS. Lukter Gamecube desperasjon lang vei.

 

De kan sette ned så mye priser de vil, kommer ikke til å hjelpe en drit.

 

Folk vil bare ikke ha xbox, noe det elendige salget i Europa har bevist for lenge siden.

 

PS3 vil nå koste rundt 4 ganger mer enn 360 arcade men den vil likevel selge minst 3-4 ganger bedre. Akkurat som den gjør i dag.

Lenke til kommentar
Dette er tragisk av MS. Lukter Gamecube desperasjon lang vei.

 

De kan sette ned så mye priser de vil, kommer ikke til å hjelpe en drit.

 

Folk vil bare ikke ha xbox, noe det elendige salget i Europa har bevist for lenge siden.

 

PS3 vil nå koste rundt 4 ganger mer enn 360 arcade men den vil likevel selge minst 3-4 ganger bedre. Akkurat som den gjør i dag.

Tja jeg tror du tar feil, Gamecube kan ikke sammenliknes med Xbox 360. For det første har Xbox 360 bare vært på markedet rundt nesten 3 år. Og så har den solgt ekstremt bra enn man skulle tro i starten. Å si at PS3 kommer til å selge 4 ganger mer, er vel å overdrive.

 

Men jeg syntes kritikken din ikke passer til denne konsollen, mange vil ha Xbox 360. Den har mange flere gode titler, og kommende titler enn PS3. Nå lager jo til og med Square-Enix flere spill til Xbox 360 enn PS3. jeg syntes det kommer mange flere intressante titler mot jul på 360 enn PS3. Men det er min mening da :p

Lenke til kommentar
Den første med 20mill solgte? Har ikke Wii passert det for lengst?

Kun snakk om Europa. Her ligger X360 og PS3 omtrent likt med 6-7 mill. hver, mens Wii har solgt ca. 10-11 mill.

 

Uansett var dette noe overraskende så kort tid etter forrige priskutt. Dette betyr nok at vi ser X360 Arcade så lavt som 1200 kr. på tilbud. Det er nesten PS2-nivå! Kan være at de sammen med spill som Viva Pinata 2, Banjo Kazooie 3 og Lips kan selge en god del konsoller i høst.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Dette er tragisk av MS. Lukter Gamecube desperasjon lang vei.

 

De kan sette ned så mye priser de vil, kommer ikke til å hjelpe en drit.

 

Folk vil bare ikke ha xbox, noe det elendige salget i Europa har bevist for lenge siden.

 

PS3 vil nå koste rundt 4 ganger mer enn 360 arcade men den vil likevel selge minst 3-4 ganger bedre. Akkurat som den gjør i dag.

Tja jeg tror du tar feil, Gamecube kan ikke sammenliknes med Xbox 360. For det første har Xbox 360 bare vært på markedet rundt nesten 3 år. Og så har den solgt ekstremt bra enn man skulle tro i starten. Å si at PS3 kommer til å selge 4 ganger mer, er vel å overdrive.

 

Men jeg syntes kritikken din ikke passer til denne konsollen, mange vil ha Xbox 360. Den har mange flere gode titler, og kommende titler enn PS3. Nå lager jo til og med Square-Enix flere spill til Xbox 360 enn PS3. jeg syntes det kommer mange flere intressante titler mot jul på 360 enn PS3. Men det er min mening da :p

 

Hvis mange ville hatt 360 så hadde de kjøpt den for lenge siden.

 

Arcade 360 har tross alt bare kostet 1500kr i over et halvt år allerede. Det er omtrent samme pris som PS2 og et minnekort. Noe som følger med på arcade 360.

 

Pluss at den har 5 arcade spill til en verdi av rundt 300kr.

 

Premium 360 har kostet rundt 2000kr, likevel selger den elendig. Dette er ikke skremmende høye priser akkurat. Ved Elkjøpen jeg iblant jobber selger PS3 rundt 4 ganger bedre. Sier alt. For ikke snakke om spill salget, 360 spill selger nesten ikke i det hele tatt.

Endret av neineinei
Lenke til kommentar
Den første med 20mill solgte? Har ikke Wii passert det for lengst?

Kun snakk om Europa. Her ligger X360 og PS3 omtrent likt med 6-7 mill. hver, mens Wii har solgt ca. 10-11 mill.

 

Uansett var dette noe overraskende så kort tid etter forrige priskutt. Dette betyr nok at vi ser X360 Arcade så lavt som 1200 kr. på tilbud. Det er nesten PS2-nivå! Kan være at de sammen med spill som Viva Pinata 2, Banjo Kazooie 3 og Lips kan selge en god del konsoller i høst.

 

Tipper 990 hos Elkjøp kanskje kjapt. Og nei, den vil ikke selge særlig mer. Folk er rett og slett ikke interessert.

Lenke til kommentar
Tipper 990 hos Elkjøp kanskje kjapt. Og nei, den vil ikke selge særlig mer. Folk er rett og slett ikke interessert.

 

Tullball. Jeg skal faktisk kjøpe meg en selv nå snart. 60gig versjonen har forøvrig vært utsolgt mange steder i Oslo den siste tiden, så jeg tror ikke du har sjekket fakta veldig godt før du kom med den uttalelsen.

Lenke til kommentar
Tipper 990 hos Elkjøp kanskje kjapt. Og nei, den vil ikke selge særlig mer. Folk er rett og slett ikke interessert.

 

Tullball. Jeg skal faktisk kjøpe meg en selv nå snart. 60gig versjonen har forøvrig vært utsolgt mange steder i Oslo den siste tiden, så jeg tror ikke du har sjekket fakta veldig godt før du kom med den uttalelsen.

 

Så du alene skal få 360 til plutselig å selge bra? Hjelper lite det når 4 PS3'er blir solgt samtidig som du kjøper din 360.

Lenke til kommentar
Det er vel strengt tatt ikke en "nestegenerasjonskonsoll" nå som den har vært ute i flere år??? Hva legger hw.no i dette begrepet? For meg høres dette ordet ut som en konsoll som kommer ut i fremtiden.

Grunnen til at jeg brukte det ordet var for å unngå at folk begynner å trekke inn PS2.

 

Dagens generasjon kunne du brukt. Alle vet at PS2 er forrige generasjon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...