Gå til innhold

Ny HTC med superskjerm?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo!!!

Nei, nei, nei. Nå har jeg akkurat fått min Touch Pro med super skjerm, la meg nå ha denne fordelen en stund i hvertfall. Hvor skal det alltid være sånn at når man har fått noe kult så er det noe enda kulere rett rundt hjørnet? Nei, nå stenger jeg verden ute og koser meg med min Pro.

Lenke til kommentar

Ikke overraskende om de lanserer en telefon med samme oppløsning som Xperia, siden det er HTC som lager Xperia.

 

Men denne skal jeg ha! Må jeg rane den lokale Rimi-butikken for å få råd til denne, so be it! :D

 

Men jeg synes nå at mobilprodusentene kan ta seg en liten pause nå. Det er jo ikke mulig å kjøpe en mobil, sitte seg ned i godstolen, kose seg med den før en ny modell som er mye bedre lanseres! Hva med å ikke lansere noe før det er noe revolusjonerende å vise frem? hehe

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar
Hvordan kan de putte samme CPU i denne som de bruker i Touch Pro? Det virker som de prøver å få telefonen så treg som mulig .. :( Synd.. Dette kunne vært en sinnsyk telefon hvis den hadde hatt en kraftig nok CPU.

 

dette er faktisk ikke noe problem, siden det har kommet ganske stor oppgradering til touch pro, som gjør den veldig merkbart raskere, hvertfall deres "touch flow 3d", og føles ikke treig. Har testet dette selv! og kan bekrefte dette! alle som har touch pro, oppdater den !!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...