Gå til innhold

Opera 9.6 beta er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Si ikke det, de siste Opera-verisjonene er ikke kjent for å være akkurat stabile.

 

Stabilitetsproblemer har jeg ikke hatt med opera de siste årene, dog har jeg hatt problemer med at flash-videoer bare spiler i 2 sekund, noe jeg ordnet ved å fjerne flash9 og installere flash10 beta, men problemet kom tilbake når jeg oppgraderte til 9.52.

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg bryr meg lite om den klarer alle acid-greiene og hvor rask den skal være. Jeg vil ha noe som funker, og mindre irritasjonsmomenter. Synes de tar helt feil strategi her.

De endelige releasene pleier da å fungere? Har man testet mye med alfa/beta-releaser kan det være noen buggy instillinger som ligger igjen, men en clean install vil jo fikse slikt :)

Lenke til kommentar

Bruker Opera både på jobb og hjemme, og lukker Opera kun når jeg starter maskinen på nytt etter en windows update.

 

Hvis du syns Opera er forferdelig ustabilt ville jeg prøvd å få til en clean install og se om det hjalp. Kanskje også kjøre en hardware-test for å se at det ikke er noe galt med maskina (som feil på minne etc). Opplever du ennå problemer er det kanskje på tide å si fra til Opera at noe er feil med leseren deres?

 

Ser fram til at Opera kommer seg enda nærmere de nyeste standardene i Acid3 og også fortsetter å være like rask eller tilogmed raskere =)

Lenke til kommentar
Den foreløpig siste stabile versjonen er Opera 5.2.

 

En stund siden den versjonen - mente 9.52?

 

yeah right - Når opera i tid OG UTIDE suger 99% cpu, og må restartes, så er ikke det noe som er stabilt. 1 gang til dagen skjer dette i snitt(arbeidsdag, altså ca 8t +/-).

 

Kanskje jeg skal finne 5.2 versjonen...

 

Har ikke noe å gjøre emd en overivrig flash-side da?

 

AtW

Lenke til kommentar
Den foreløpig siste stabile versjonen er Opera 5.2.

 

En stund siden den versjonen - mente 9.52?

 

yeah right - Når opera i tid OG UTIDE suger 99% cpu, og må restartes, så er ikke det noe som er stabilt. 1 gang til dagen skjer dette i snitt(arbeidsdag, altså ca 8t +/-).

 

Kanskje jeg skal finne 5.2 versjonen...

 

Har ikke noe å gjøre emd en overivrig flash-side da?

 

AtW

Det kan hende, for sjølv er eg nesten aldri på flash-sider (hater, hater, hater flash...) og Opera har aldri krasja for meg etter 9.25 (eller noke slikt).

Lenke til kommentar
Stabilitetsproblemer har jeg ikke hatt med opera de siste årene, dog har jeg hatt problemer med at flash-videoer bare spiler i 2 sekund, noe jeg ordnet ved å fjerne flash9 og installere flash10 beta, men problemet kom tilbake når jeg oppgraderte til 9.52.

 

Dersom du bruker opera på linux, så har håndteringen av flash blitt veldig mye bedre i 9.6.

Lenke til kommentar
Jeg vil ha noe som funker, og mindre irritasjonsmomenter. Synes de tar helt feil strategi her.

Hva er det som ikke fungerer, og hvilke irritasjonsmomenter?

 

På min maskin er Opera dønn stabil, og fungerer fint. Så kanskje det er noe galt med din maskin?

 

 

yeah right - Når opera i tid OG UTIDE suger 99% cpu, og må restartes, så er ikke det noe som er stabilt.

Hos deg må det også være noe galt. Slikt skjer aldri hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...