Gå til innhold

Sony Ericsson lanserer G705


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
faktaboksen og innholdet viser forskjellig informasjon.

 

Står 2,4" i teksten og 2,8" i faktaboksen på siden.

 

Bullshit.

 

Large 2.4” screen – view websites and emails with high clarity

 

 

......

Dette hindrer forresten ikke meg i å kjøpe meg HTC S740

Jeg vet ikke helt hva du prøver å si.

 

 

 

Jeg påpekte uansett bare en feil mellom faktaboksen og artikkelen.

Lenke til kommentar
Wi-fi-støtten inkluderer også DLNA, som gjør det mulig for telefonen å snakke direkte med andre enheter som støtter DLNA i nettverket. Dette fungerer på omtrent samme måte som UPNP
Jeg trodde DLNA var en sertifisering for nettverkskompatibilitet, og ikke en nettverksstandard?

 

 

Har C905i UMA?
Nei, men såvidt jeg har forstått er det ikke HW-avhengig så de kan legge det inne før release eller med en FW-oppdatering.
Lenke til kommentar

Ser at detaljene på prisguiden ikke stemmer overens med artikkelen, blandt annet så står det at Rds radio ikke støttes mens i artikkelen så sier man det motsatte.

 

Ser desverre at OS er propietær SE og ikke basert på symbian eller UIQ, litt synd men fremtiden for UIQ telefonene er vel ikke så veldig lyst om jeg forstår rett.

 

Blir uansett spennende og se om SE har greid å få til et responsivt og brukervenlig os.

 

Er det forresten opera 9.5 som er default på telefonen nå?

 

Edit : Litt trøtt, ser at det er RDS radio som ikke støttes, mens vanlig radio støttes. Ser ut som jeg så litt feil...

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Takk for bekreftelsen Sigmund_Freud.

Jeg har lenge titte etter "vanlig mobil" med wifi, (smartphone blir litt borkasta for min del)

Og er på utkikk etter det så denne kan være en aktuell kandidat når den kommer.

At den er med gps og kartplotter er bare ett pluss. Trolig så har jeg heller ikke bruk for det, så kunne godt vært uten det også. Så hadde prisen blitt lavere.

Men men.

 

Slik som mobil fronten er jeg ikke så veldig inne på, så kan dere forklare litt rundt UMA, NetFront-browser og slide ?

 

Mvh KenBjork

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar

UMA en en teknologi som om operatørene støtter det lar telefonen din bytte mellom GSM/3G og IP-telefoni. Dvs at du snakker til vanlig takst i det du går av bussen og, uten at du merker noe til det, overføres samtalen til IP-telefoni i det du kommer innen rekkevidde for husets WLAN. NetFront er en nettleser noen mener er bra, men som ikke er i nærheten av like bra som Opera Mini. Slide er engelsk for skyvetelefon. ;)

Lenke til kommentar

Ok, takk for den.

Så men i scenario du nevner om UMA, og at den automatisk går over ip-telefoni på "mitt/husets"-wlan.

Er det der slik at den da "ringer" over wlan bare, eller er det så man må ha ip-telefoni abonement og telefonen kan brukes til det?

Knotete sagt, men håper Du/Dere skjønner

 

Tenkte på Opera Mobile, det er vel mulighet å installere det også på denne å kanskje?

 

*ser nå du nevner opera i innlegg #13, hva at det

fungerer ikke på A200-telefoner
*

Hva er A200 telefoner

:blush:

 

Jeg kan jo nevne at jeg har tenkt på å skaffe mobil med wifi fordi at internett er sperret på pcene på jobben, og at privat pc ikke er tilatt, men at det er åpne wifi soner. Så hadde jeg gått over på mobil med wifi, så hadde jeg hvertfall mulighet til å sjekke litt mail og enkel surfing.

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...