Gå til innhold

Ekstern SSD-enhet fra Buffalo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes egentlig den faller litt mellom to stoler:

 

32 GB Corsair Flash Voyager til 695 kroner

1_4.jpg

 

30 MB les og 17 MB skriv. Litt tregere, men betydelig billigere, mindre og mer hendig.

 

 

320 GB Western Digital My Passport til 790 kr.

western_digital_my_passport__320gb_1260479176_0.jpg

 

Også betydelig billigere. Omtrent samme størrelse. Mange ganger bedre kapasitet. Like god skrivehastighet. Riktignok ikke støtsikker.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Nekter å tro dette blir noen stor hit, men det er lov å prøve seg.

 

Foretrekker som nevnt tidligere Corsair minnepenner, og når disse fåes med god kapasitet til en forhåndsvis billig penge faller denne midt i mellom to stoler.

 

Gleder meg til USB 3 jeg, blir en fryd å holde på med eksterne harddisker da :)

Lenke til kommentar

Corsair 16GB GT utaven koster omtrent det samme som 16GB ikke-GT. Selv om det dog er 32GB dere henviser til.

 

Jeg synes dog det er hodeløst å lansere ekstern SSD med USB grensesnitt. Nå får vi snart 64GB minnepinne og da har det ingen hensikt å gi ut SSD med USB.

 

Gi oss eSATA.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ser veldg ut som en "credit-card-sized" USB flash-pen som jeg så fra OCZ for i allefall 6 månder siden. (Ser de ikke har den under "products" lengre da, så ingen referanser.

 

Såvidt jeg husker var jo kapasitenten på de langt i fra denne, men generallt sett var det jo samme typen "disk", sp Buffalo er ven i allefall en 6 månder for sent til å være "først", og 6 månder innen SSD er jo en lang stund sett utviklingen i det siste... =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...