Gå til innhold

Kulturo: Ghostbusters er tilbake!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste grunnen til at det KAN bli bra, er at Seth Rogan er med.

Men som sagt tidligere, Ghostbusters er dårlig, og jeg forventer så og si ingenting av denne filmen.

 

2 ganger må du gjenta at du synes at Ghostbusters er dårlig. Det er tydelig at du vil bare provosere fans og starte en flame war.

 

Gå troll et annet sted du.

Lenke til kommentar

Gjør ikke meg noe at Ghostbusters kommer tilbake etter så mange år, men dessverre føler jeg det at filmer som fungerte før ikke holder mål i forhold til dagens standard. Jo eldre de blir jo vanskeligere blir det å videreføre konseptet som gjorde filmen bra før.

 

Det skal stor dyktighet til for å lage en film i moderne standard fra gamle ideer, noe enkelte filmer ikke har klart på noe særlig velfungerende måte.

 

Jeg håper virkelig at de klarer å få dette til, Ghostbusters er og blir en av mine favoritter fra "gamle" dager. Ta Ghostbuster 1 og 2, kombiner dem med Tilbake til Fremtiden trilogien og du har en fin oppskrift for nostalgi aften.

Lenke til kommentar

Bekreftet enda en gang? Jaja, kanskje de mener det denne gangen... Er dette en "ekte" film med skuespillere, eller er det CGI-filmen de bekreftet? De skulle lage den tredje som CGI fordi de da bare trengte stemmene til de originale skuespillerne. Mener vi ikke har den tredje ennå fordi Bill Murray ikke har tid eller interesse, men han godtok å ha stemmen i en CGI-film.

Lenke til kommentar
Bekreftet enda en gang? Jaja, kanskje de mener det denne gangen... Er dette en "ekte" film med skuespillere, eller er det CGI-filmen de bekreftet? De skulle lage den tredje som CGI fordi de da bare trengte stemmene til de originale skuespillerne. Mener vi ikke har den tredje ennå fordi Bill Murray ikke har tid eller interesse, men han godtok å ha stemmen i en CGI-film.

 

Jeg har forstått det slik at den CGI filmen er nå droppet, og pga all oppmerksomhet og tilbakemeldinger fra fans at de ønsket å se de "virkelige" gutta i action så skal de lage en ny "ekte" film. Animasjons filmen er nå fjernet fra imdb.com, og isteden finner du Ghostbusters (2011) der.

 

Spennende.

Lenke til kommentar

*Nynner Ghostbusters theme sangen*

 

Tror det kan bli et koselig gjennsyn selv om original crewet begynner å bli litt gammel. Ghistbusters i sin tid var meget morsomme og god regiserte filmer med stor underholdningsverdi. Som med Tilbake til fremtiden filmene som holdte meget høyt nivå på spesial effekt siden, til tross for tiden de ble laget.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...