Gå til innhold

Sniktitt: Legendary (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da jeg leste dette tenkte jeg "Oi, så spennende", så oppdaget jeg at den er et FPS.... :thumbdown:

 

Hvorfor er det så mange som ser ned på FPSer for tiden, klart, det er mange dårlige som prøver å kopiere andre, men det gjør ikke FPS til en dårlig sjanger! Jeg synes alle spill burde få en sjangse, selvom det er utendørs FPSer med kjøretøy.

Lenke til kommentar
Da jeg leste dette tenkte jeg "Oi, så spennende", så oppdaget jeg at den er et FPS.... :thumbdown:

 

Hvorfor er det så mange som ser ned på FPSer for tiden, klart, det er mange dårlige som prøver å kopiere andre, men det gjør ikke FPS til en dårlig sjanger! Jeg synes alle spill burde få en sjangse, selvom det er utendørs FPSer med kjøretøy.

 

Har ikke noe imot FPS, men jeg takkler bare ikke FPS på konsoll. Går for treigt.

Lenke til kommentar

Er ikke noe galt med FPS, er gøy det. Derimot er det værre med nynorsk som føles tvungen. Jeg liker egentlig nynorsk. Likte det på skolen og dikt og sanger kan være veldig gode. Men er det en artikel på gamer på nynorsk. Så blir den ikke lest, bare konklusjonen blir sett over. Synes det bare er rot. Da leser jeg heller om spillet på IGN. Synd men sånn er det. Nynorsk einer seg bare dårlig som "teknisk skiveform". Men det er meg.

 

Hva grunnen til at folk ser ned på FPS angår, så tror jeg det er fordi du ikke føler noen fremgang i spillene. Du bare har gønnere og pløyer deg igjennom brett etter brett uten å få noe igjen for det. FPS i sin reneform hører litt hjemme på 90-tallet. Vi krever vel bare litt mer nå om dagen. Selv Crysis ble litt kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar

Furevik leverer som vanlig en vanvittig god artikkel. Denne sniktitten gjorde absolutt sitt for å øke interessen til dette spillet. Når Furevik skriver så spennende som han gjør herm skal det vanskelig gjøres å ikke bli litt engasjert. Når det er sagt, spillet virker meget interessant. Riktignok er jeg blitt litt mer glad i åpne spill, som lar deg vandre fritt. Til gjengjeld kan en fastlåst sti gjøre spillet både raskere og mer engasjerende. Siden utvikleren vet hvor spilleren vil befinne seg til enhver tid, som forfatter selv nevner, vil spilleren få tilnærmet samme opplevelse som utvikleren. Dermed kan utvikleren i større grad legge opp spenningsmomenter i spillet.

 

Så blir det store spørsmålet om jeg klarer å spille et slikt hektisk skytespill på konsoll. Men det får bli en annen sak.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Da jeg leste dette tenkte jeg "Oi, så spennende", så oppdaget jeg at den er et FPS.... :thumbdown:

 

Hvorfor er det så mange som ser ned på FPSer for tiden, klart, det er mange dårlige som prøver å kopiere andre, men det gjør ikke FPS til en dårlig sjanger! Jeg synes alle spill burde få en sjangse, selvom det er utendørs FPSer med kjøretøy.

 

Har ikke noe imot FPS, men jeg takkler bare ikke FPS på konsoll. Går for treigt.

 

Ifølge artikkelen kommer det jo til PC også.

 

Ellers er jeg ganske uenig i kritikken av helsesystemet, ærlig talt synes jeg ikek spesielt om "vent litt bak en kasse og du har full helse"-moten som har bredt om seg i FPSer de siste årene.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hmm, fin sniktitt. Men jeg er likevel ikke overbevist. For det første, konseptet. Ikke spesielt originalt og mange vil sansynligvis går rett forbi denne tittelen. Med mindre den får dritgode anmeldelser. Dog virker det som om det er fast paced. Blandet med apokalyptiske monstre og heavy scriptede sekvenser hvor du kan være med, kan være en bra ting. Men hva er greia med oppløsningen på bildene fra spillet? Dårlige textures er det også, pirk pirk (dagens standard har ødelagt litt :p)

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

2.5? Har rundet det og ville gitt det en 7'er.Og mange har gitt det den scoren, OXM blant annet. Det virket ganske dårlig i begynnelsen, særlig andre brettet tror jeg det var. Men det tok seg bra opp etter det. Tydelig at mange siter har litt for mange spill å anmelde nå så de mindre kjente spillene får unngjelde.

Endret av MagnarP
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...