Gå til innhold

Knuser Netcom på mobilt bredbånd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sikkert bare en null -0- for mye.

 

Jeg har NetCom idag og må si at det begynner å bli siste året med de. Jeg har vært kunde siden 1995 og har vært med på bølgen som elsker å hate Telenor, men nå har jeg faktsik lyst til å bytte.

 

Jeg skal ikke gå langt utenfor sentrum av oslo, før dekningen begynner å svinne hen. Telenor derimot, har god dekning "over alt".

 

Jaja...

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt problemet med NetCom.

 

Jeg har 1.8mbit jevn hastighet på NetCom langt oppi hallingdal og på mange steder i innlandet.

 

Dekning er alltid et lokalt problem. Blir for dumt å si at den ene eller den andre opperatøren "er bedre" eller "har bedre dekning" fordi du og de du kjenner har opplevd noe. Sjansene er store for at dere alle ferdes innenfor det veldig lite område hvor det tilfeldigvis er dårlig dekning.

Lenke til kommentar

Dekning og mediaomtale vedr. dekning er sannsynligvis en av hovedårsakene til at Telenor har flere fornøyde 3G kunder enn Netcom og derved flere 3G kunder. Når ikke Netcom engang klarer å opprettholde 3G dekning på veistrekningen fra Ryen til Skullerud dumpa i Oslo så kan man begynne å lure. Trafikken på denne veistrekningen var i 2006 på ca. 70.000 biler/døgn ifølge statens vegvesen. Netcom har god 3G dekning men ikke jevn 3G dekning og det er deres hovedproblem..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Netcom er billigere, og her over har de også bedre dekning. Men grunnen til at jeg aldri kommer til å bytte til telenor er at de driver ulovlig markedsføring i form av å ringe med tilbud selv om 1) jeg er registrert i mot slik, 29 jeg aldri har vært kunde hos dem så de har ikke lov å unngå den registreringen og 3) de har fått direkte beskjed om å stryke meg av listene. Slik oppførsel tolererer jeg rett og slett ikke fra noe selskap

Lenke til kommentar

Du bør nok ikke rette skytset ditt mot Telenor. Det er nok en litt overivrig forhandler som ringer deg. Spør nøye hvem vedkommende som ringer deg representerer. De vil nok si Telenor mobil, for å virke seriøse, men dette stemmer garantert ikke. Mest sansynlig er det representanter fra Telekiosken som har ringt deg.

 

forhandler: en som forhandler og selger tjenester for en operatør (telenor, netcom, tele2 osv...) Dette kan være telekiosken, telebutikken telehuset, elkjøp osv...

 

 

Netcom er billigere, og her over har de også bedre dekning. Men grunnen til at jeg aldri kommer til å bytte til telenor er at de driver ulovlig markedsføring i form av å ringe med tilbud selv om 1) jeg er registrert i mot slik, 29 jeg aldri har vært kunde hos dem så de har ikke lov å unngå den registreringen og 3) de har fått direkte beskjed om å stryke meg av listene. Slik oppførsel tolererer jeg rett og slett ikke fra noe selskap
Endret av andrees
Lenke til kommentar
Netcom er billigere, og her over har de også bedre dekning. Men grunnen til at jeg aldri kommer til å bytte til telenor er at de driver ulovlig markedsføring i form av å ringe med tilbud selv om 1) jeg er registrert i mot slik, 29 jeg aldri har vært kunde hos dem så de har ikke lov å unngå den registreringen og 3) de har fått direkte beskjed om å stryke meg av listene. Slik oppførsel tolererer jeg rett og slett ikke fra noe selskap

 

Kjenner til den. Fikk 5 telefoner innen en mnd rett etter nyttår! To av dem mens jeg som på lørdags morgen!

 

Siste gangen ga jeg beskjed om at det var politianmeldelse neste, og da ble det faktisk stille.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...