Gå til innhold

Slik blir Prada 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SERIØST! Assa jeg vil ha en snasen Prada jeg kan ha med chihuahuaen min i vesken. Hvorfor skal de putte inn et sånt nerde-tastatur i en kul Prada-mobil liksom? Hva skjer med det a? Hva er egentlig megapixlers? Vet dere om det finnes en Gucci-mobil? Den må jo være SÅ kul! Går det an å få ROSA text her??!!!

Lenke til kommentar

Etter å ha erfart hvor elendig LG kan være til å gjøre ting gjennomført, så ville jeg ikke ha LG igjen, men denne så jo veldig fristende ut. Dersom de har greid å fikse de idiotiske "feilene" med Prada-telefonen og den nye er like avansert som ryktene sier, så ser det ut til at det kanskje blir flere LG-telefoner på meg alikevel.

Lenke til kommentar

Ja, nettopp.

 

For meg virker det mer logisk å ha halvgreie spesifikasjoner, kombinert med strålende skjerm og ypperlig design og størrelse - fremfor å ha markedskonkurrerende kamera, fulltastatur og annen teknologi på bekostning av design og størrelse. Dette forutsatt at modellen heter Prada og er tiltenkt moteløver og andre merkevareinteresserte, altså.

Lenke til kommentar
Dette forutsatt at modellen heter Prada og er tiltenkt moteløver og andre merkevareinteresserte, altså.

Altså, det var dette jeg prøvde å si, men siden ingen lo av morsomhetene mine kan jeg prøve på nytt.

 

Hvorfor i all verden hiver de inn så mange über-specs når de som kjøper Prada vil ha en stilig mobil det står Prada på? Og på toppen av det hele kommer et fulltastatur? Gjør ikke akkurat underverker for tykkelsen og designet generelt...

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

"SERIØST! Assa jeg vil ha en snasen Prada jeg kan ha med chihuahuaen min i vesken. Hvorfor skal de putte inn et sånt nerde-tastatur i en kul Prada-mobil liksom? Hva skjer med det a? Hva er egentlig megapixlers? Vet dere om det finnes en Gucci-mobil? Den må jo være SÅ kul! Går det an å få ROSA text her??!!!"

 

Hahaha! Der fikk jeg meg en god latter! :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...