Gå til innhold

Aquacomputer Cuplex EVO (P4)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aquacomputer har en del spennende produkter. Felles for dem alle er meget pent utseende og høy finish. Ytelsen, derimot, vet vi lite om. Nå er dette i ferd med å endre seg: Vi ser på Aquacomputer Cuplex EVO!

 

Les hele artikkelen

 

Forfatter var overrasket over den beskjedene økningen av temperatur ved overklokking men er det egentlig noen overraskelse gitt samme radiator og samme pumpe? Vil gjerne ha kommentarer fra ekspertene.

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis temmelig snart - jeg har litt mye å gjøre for tiden. :(

 

Når det gjelder det at jeg var overrasket over temperaturene, var det fordi load-temperatur økte med 0,5 grader når CPU ble overklokket 384 MHz. Økningen på idle var en langt annen - 3 grader.

På magnum var temperaturøkningen henholdsvis 4 og 3,5 grader (idle/load) når maskinen ble overklokket.

Lenke til kommentar
Jøss 4/6 på en kjøler som er både dyr og dårlig. Det var da litt i høyeste laget? Blir jo banka med 3-6 grader (load) jo. Cuplex blokka er jo også nyere, hvertfall her til lands :)

 

Fin finish har ingenting å si når blokka ikke gjør jobben skikkelig, vil si den blokka er et direkte dårlig kjøp for alle andre enn spesielt interesserte.

 

Til den prisen er jeg til dels enig med deg...

 

Men se på ytelsen etter overklokking - det er her kjøleblokken viser muskler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...