Gå til innhold

Meizu M8 får multitouch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ligner nok på iPhone, det skal jeg ikke nekte på, men at det er en god kopi, det tviler jeg ikke på. Har en Meizu M6 SL, og det er et knakende bra kvalitetsprodukt, så jeg har virkelig tro på at denne telefonen kan bli bra. Menyene i den siste versjonen bør være gode, i og med at det er et profesjonelt firma som blant annet har lagd UI for lenovo og andre store firma.

Lenke til kommentar

Meizu er jo asiatisk, så det er vel ikke rart at damene der borte er asiatiske også? Jeg har Meizu M6 og er strålende fornøyd. Og prisen på Meizu iforhold til Apple har tidligere vært utrolig bra, så det blir det sikkert med Meizu M8 også. Når den en gang i den uvisse fremtid dukker opp i butikken. Den har vel vært på vei i en del år nå.

Lenke til kommentar

Kjære amobil

 

Nok en nyhet som aldeles ikke er en nyhet om denne telefonen.

 

 

At det er multitouch har vært kjent siden den nette månede av november sist år.

 

 

 

 

Som jeg også kommenterte i sist artikkel dere skev om M8,

Ikke stol på datoene

 

Kinesist mentalitet,

When is it done?

Maybe tomorrow, maybe in ten days.

 

 

 

 

Tenker vi er heldige om vi ser den før jul.

 

 

 

 

Btw;

Dere som syns den virker treg,

Ikke bli sjokkert om det endrer seg før release. Er tross alt en dev. build som vises i videoen.

 

Med 800MHz burde det være mulig å gjøre det relativt responsivt.

 

 

 

 

Tilbake til amobil;

Meizu har ytret at de gikk tilbake på beslutningen om å shippe første bulk med bare 128MB minne, da det ville bli for lite.

 

 

Alle utgaver vil få 256MB.

 

 

 

 

Mhv,

ze5400

Lenke til kommentar
Den nye Windows-telefonen ligner Iphone både i utseende og i menyene.

 

 

 

Les mer

 

Husker at jeg ventet på denne telefonen i godt over et halvt år, men den ble bare utsatt og utsatt igjen. Jeg har hatt en Meizu M6 MP3 spiller som, utenom et menysystem som var så kronglete at folk som ikke var vant med den ganske enkelt gav opp å finne en annen sang, var toppers.

 

Tror jeg gjorde rett i å kjøpe iPhone i stedet. Mye dyrere, mindre åpen, men de har ihvertfall en tendens til å bli ferdig i tide og jeg tør påstå at Apple har større forutsetninger for å fikse bugs enn hva Meizu har.

 

Og akkurat det der med multitouch tror jeg er tidenes mest oppskrytte egenskap. Er svært sjeldent at jeg tenker "Å så flott at jeg har multitouch!" når jeg bruker iPhone. Når man vil zoome inn på bilder eller web så er det mye raskere å trykke to ganger uansett. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...