Gå til innhold

Feature: Spennende eventyrspill i vente (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke So Blonde ute enda? Har ligget på nettet i lang tid...

Utgivelsesdatoene vi opererer med på Gamer.no er ikke datoen spill blir tilgjengelig på piratmarkedet, men datoen spill kan kjøpes på nett eller i butikk. I dette tilfelle er vi informert om at den engelske utgaven av So Blonde slippes på ulike nettbutikker (Play.com, Amazon.com osv.) 26. september. Det er ikke planlagt distribusjon til norske butikker.

Lenke til kommentar

Dette var en svært flott artikkel, spesielt for oss som liker eventyrspill. Ser mest frem til A Vampyre Story (som jeg har en forhåndsbestilling på :) ) og Black Mirror 2. Jeg elsket Black Mirror. Det var utrolig god stemning og veldig artige gåter der. Veldig synd at So Blonde ikke kommer til Norge. Hadde sett frem til å teste det. Håper det kommer på steam. Men lurer på, er det noen som vet når eller om Sam & Max Season 2 kommer i butikker i Norge? Vet at det er på steam, men vil helst ha det i cover.

Lenke til kommentar

Moro at Gamer tar seg tid til en så lang artikkel om kommende adventurespill. :) Vampyre story er nok det jeg ser mest frem til selv også.

 

Burde også nevnt meget lovende Secret Files 2, som ble vist på messen, men dette kommer ikke på engelsk før tidlig neste år. Blade runner inspirerte Nikopol, samt Book of unwritten tales ser også interessant ut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...