Gå til innhold

Foto

Sniktitt: Borderlands (PC/PS3/X360)


12 svar i denne tråden

#1 Øystein.F.

Øystein.F.

    Skribent, Gamer.no

  • Medlemmer
  • 2 331 innlegg
  •   19. september 2002

Skrevet 5. september 2008 - 01:11

Kva skal til for å gjere eit skytespel unikt? Ein halv million våpen.

Les mer
  • 0
Øystein Furevik
Gamer.no

#2 hobgoblin

hobgoblin

    Bruker

  • Medlemmer
  • 7 520 innlegg
  •   21. juli 2002

Skrevet 5. september 2008 - 01:33

hmm, får meg til å tenke en smule deus ex. men jeg gjetter meg til at historia kommer til å være mer diablo-tynn...
  • 0

#3 lain

lain

    Bruker

  • Medlemmer
  • 5 005 innlegg
  •   11. oktober 2005

Skrevet 5. september 2008 - 06:25

Spørsmålet er om det har spillbarheten og funfaktoren til diablo, ser ut til å være et spill jeg skal teste ut i det minste.
  • 0

Ever tried? Ever failed? No matter, try again, fail again, fail better.
What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record.. you just need to rewrite that record.
The beauty of a living thing is not the atoms that go into it. But the way those atoms are put together.


#4 lavoll

lavoll

    Bruker

  • Medlemmer
  • 319 innlegg
  •   15. mai 2002

Skrevet 5. september 2008 - 07:13

(...) ein klasse. Kva klasse du vel å bruke, vil få innverknad på kor dyktig du er med forskjellige våpen.

Kva klasse du vel å bruke, vil få innverknad på kor dyktig du er med forskjellige våpen.
Grunnen til dette (...)
  • 0

#5 sagosen

sagosen

    Bruker

  • Medlemmer
  • 116 innlegg
  •   3. juni 2006

Skrevet 5. september 2008 - 07:21

Såg denne eg også, men no er det sagt, så moving on.. ;)

Ble litt glad inni meg då eg fann ut at co op split screen var mulig. I like! Har spelt gjennom Army Of Two og Gears Of War, så no er eg og min kompis stuck med Rainbow Six Vegas så lenge. Jaja, Bionic Commando Rearmed og Castle Crashers holder oss i ånde litt også, men vi foretrekker FPS merkelig nok.
  • 0

#6 Flimzes

Flimzes

    Bruker

  • Medlemmer
  • 14 814 innlegg
  •   4. desember 2005

Skrevet 5. september 2008 - 07:34

Det så veldig spennende ut. Det så ut som om skytedelen i seg selv var veldig bra, og våpen med syre og lynskade frister enormt :p

Kan man sette på magiske steiner for å forbedre våpnene/legge til skade?
  • 0

#7 snoemann

snoemann

    Bruker

  • Medlemmer
  • 1 886 innlegg
  •   1. oktober 2004

Skrevet 5. september 2008 - 08:00

Veldig interessant!!
  • 0

#8 Moderat Bruker

Moderat Bruker

    Bruker

  • Medlemmer
  • 778 innlegg
  •   24. oktober 2007

Skrevet 5. september 2008 - 08:39

Virker som Action RPG og sandbox perspektivet er i vinden for tiden. Dette hoeres jo nesten minst like kult ut som Fallout 3.
Virker som en sjanger perfekt for en som har lyst aa utvide FPS horrisonten litt...
  • 0

- Don't walk in front of me, I might not follow.
- Don't walk behind me, I might not lead.
- Just walk beside me and be my friend.

Albert Camus (1913 - 1960, French Author & Philosopher, Nobel Prize in Literature 1957)


#9 Licht

Licht

    Forumveileder

  • Forumveiledere
  • 7 870 innlegg
  •   19. januar 2005

Skrevet 5. september 2008 - 09:38

Dette høres jo rent uanstendig morsomt ut.

På tide at noen tør å modernisere diabloklone-sjangeren med å gjøre selve kampdelen om til FPS - og da tenker jeg skikkelig FPS, ikke den typen liksom-FPS HG:L opererer med - i stedet for tredjepersons/isometrisk perspektiv og klikking på ting for å smekke dem.
  • 0

#10 TheParlourStrode

TheParlourStrode

    Bruker

  • Medlemmer
  • 138 innlegg
  •   7. august 2008

Skrevet 5. september 2008 - 09:42

Først fikk jeg litt Fallout 3-vibber, men etterhvert virker det jo som om dette vil være vidt forskjellig fra det spillet. Som jo er bra..

Kva klasse du vel å bruke, vil få innverknad på kor dyktig du er med forskjellige våpen. Grunnen til dette er at dei er laga prosedyrisk. Du har kanskje høyrt om prosedyrisk animasjon. Dette blir brukt i til dømes det komande spelet Spore, der alle skapningane du lagar får animasjonen sin og ganglaget skapt prosedyrisk. Teknologien bak reknar ut korleis ting vil fungere utifrå korleis dei er samansett.

Dette høres veldig stilig ut. Tenk om det vil komme så tydelig fram hvordan enkelt våpen funker på en gitt klasse (f.eks en Hunter med bazooka vil stå veldig ustødig, svaie fra side til side etc..) Hadde jo vært dritfett :woot:

Føler at utviklerne virkelig har noe på gang med dette konseptet fps/rpg. Hvis både Fallout og Borderlands klarer å formidle dette på en solid måte, går vi en særdeles lys spillfremtid i møte!

edit: Warthog der du kan bytte på å skyte/kjøre: awesome!! :grin:

Dette innlegget har blitt redigert av TheParlourStrode: 5. september 2008 - 09:44

  • 0

#11 VikinGz

VikinGz

    Bruker

  • Medlemmer
  • 7 629 innlegg
  •   6. november 2004

Skrevet 5. september 2008 - 09:54

Virket litt bra det her =D
  • 0

#12 Sugarbeats

Sugarbeats

    Bruker

  • Medlemmer
  • 1 761 innlegg
  •   12. januar 2005

Skrevet 5. september 2008 - 12:12

Det virker lovende, og som et frisk pust av slaget FPS-spill virkelig kunne trenge av og til.
  • 0

#13 ~ David ~

~ David ~

    Bruker

  • Medlemmer
  • 2 001 innlegg
  •   19. november 2006

Skrevet 5. september 2008 - 14:02

Fett. Håper det svarer til forventningene jeg fikk av denne sniktitten :wow:

Dette innlegget har blitt redigert av This is David: 5. september 2008 - 14:03

  • 0

~¤~ And, in the end, the love you take is equal to the love you make ~¤~

Xbox live gamertag: This is David

Pentax - Fujifilm - Olympus

Min Flickr



0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere