Gå til innhold

Konkurranse: Vinn multifunksjonsskriver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det er tid for konkurranse -og tid for juks og fanteri! Tid for å endre data på Wikipedia, akkurat slik som forrige konkurranse...

 

Noe jeg missliker. Wikipedia kan ikke stoles på når det gjelder disse konkurransene.

 

 

Håper dog jeg vinner...

 

kan hande noen slue folk her på hardware sletter det som er av svar i wikipedia og skriver noe anna tull :s mener ikke moderatorer men folk som kansje har VELDIG lyst til å vinne ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er direkte nedrig og frekt at folk prøver å jukse på noe sånt som en åpen konkurranse som dette.

 

Jeg vil derfor som en tjeneste til HW.no brukerene røpe at 1993 IKKE er datoen da Lexmark ble grunnlagt (det står 1993 på wikipedia nå, og det er FEIL, og det er tydeligvis noen herfra som har vandalisert wikipedia kun for å jukse og øke sin egne sjanser for å vinne).

 

Du kan altså se bortifra 1993 om det er det som står på wikipedia (det kan jo fort bli endret igjen) og heller finne andre kilder på nettet.

 

Sorry, men jeg blir direkte sint av slik "e-vandalisme" >_<

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Det er jo nettop det man bør gjøre, men det burde jo være unødvendig likevel. Jeg blir bare sint når drittunger ødelegger for andre med viten og vilje. Man finner frem til slike fakta uten problemer uten wiki hvis man vil også men det unskylder ikke vandalisme.

 

-Stigma

 

det stod IKKE 1993 da jeg sjekka wikipedia tidligere idag ..

 

Nei nettop fordi datoen "tilfeldigvis" ble endret nettop i dag. Tilfeldighet? neppe...

Det finens også andre hint på selve wiki siden som hinter til at årstallet er blitt forfalsket, men siden jeg da ville røpet det riktige svaret på spørsmål så skal jeg ikke si hva.

 

Jeg har sendt en mail med all relevant info til wikipedia abuse, så blir ihvertfall idioten som misbrute systemet bannet om ingenting annet.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...