Gå til innhold

Nettmøte med Gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ikke overraske meg om det blir en storflom av "spørsmål" om objektiviteten/nøytraliteten i artikler, så omdiskutert det har blitt i det siste.

 

Ellers er det jo litt ...spesielt... at gamer.no inviterer til et nettmøte med seg selv. Jeg ser ikke for meg vg.no eller dagbladet.no gjøre det samme liksom :ermm:

Lenke til kommentar
spesielt... at gamer.no inviterer til et nettmøte med seg selv.

Nei, dette er et møte mellom redaksjonen og leserne våre.

 

Det er forøvrig to agendaer med dette nettmøtet. Det ene er å teste systemet, det andre er å besvare spørsmål leserne måtte ha om Gamer.no og spill generelt. Og det er åpenbart mye folk lurer på, ettersom det allerede har kommet inn en lang liste med spørsmål.

 

Så dette ser med andre ord allerede ut til å ha stor nytte for både oss og leserne :-)

 

All konstruktiv kritikk er selvsagt velkommen, og vil også bli besvart.

 

I fremtiden vil vi ha nettmøter med interessante personer/selskaper innenfor spillindustrien.

Lenke til kommentar
Ellers er det jo litt ...spesielt... at gamer.no inviterer til et nettmøte med seg selv. Jeg ser ikke for meg vg.no eller dagbladet.no gjøre det samme liksom :ermm:

Tenkte også dette når jeg så linken, "oj, få vi at de har et nettmøte meg seg selv? Spennende".

 

Nei blir spennende når de får inn noen interessante folk å spørre spørsmål til, synes en passende start hadde vært enda et møte med Erling Ellingsen og Funcom.

Lenke til kommentar

Det fine med å spørre redaksjonen først er:

- tro det eller ei, det er en del som lurer på ting, som f.eks hvordan skrive en god anmeldelse.

- alle nye systemer har bugs. Istedet for å miste et nettmøte med en utvikler pga tekniske problemer vil redaksjonen være langt mer fleksibel på tid, og de vil oppdage eventuelle utfordringer.

Noen lesere kan av og til være litt dårlige til å skille mellom ting. Dersom det mot formodning skulle bli noen tekniske utfordringer med Gamers nettmøte synes jeg allerede jeg ser kommentarer a la: "Visste det, spill X suger og nå gidder de ikke svare oss."

 

Mulig jeg er for kynisk :p

Lenke til kommentar

Morsomt at dere også tenker på å arrangere nettmöter i fremtiden. Jeg har vel ikke stort mer å si enn: Stå på! Gamer.no er en av de få sidene jeg besöker daglig, og det har jeg gjort i mange år nå. Dere blir bare bedre og bedre.

 

Jeg synes forresten at det er helt rett at dere også har artikler på nynorsk. Greit at noen kan oppfatte språket som ergelig ettersom mange strever med det i skolen, men det å lese nynorsk er jo ikke veldig vanskelig. Dessuten er det viktig at også "minoritetsspråket" (om man nå kan kalle det det) blir presentert på gamer.no. Jeg er sikker på at mange setter pris på det.

Lenke til kommentar

head_hunter: Det var eit spørsmål som gjekk på dette. Du kan og lese igjennom tidlegare trådar i tilbakemeldingskategorien der dette spørsmålet har vore oppe (i korte trekk er dette noko dei ønskjer å få til, men det har vore visse hindringer).

Spørsmål:

Har dere, alene eller sammen med søstersider tenkt til/mulighet/lyst til å lage podcast? Entes video eller lyd?

 

Svar:

Du skal ikke se bort i fra at video/podcast blir et satsingsområde, men jeg vil heller ikke love noe. Vi gjør for øyeblikket en spørreundersøkelse på forsiden som du bør sjekke ut :-)

 

Hilsen Tor-Steinar

Lenke til kommentar

veldi bra at dere tar dere tid til noe som dette(og at mitt spm. kom med :))

 

mange intresante spm. og svar var det også, men midt oppi denne harlige opplevelse plukket min følsomme radar opp en litt komisk flop:

Såvidt meg bekjent er ingen i Gamer.no registrert bruker hos Gamasutra, så vi kan dessverre svare på dette spørsmålet.

:)

Lenke til kommentar

Ler meg igjel, i at gamer "nekter" å anmelde Conan, og kommer med tåpelig unskyldning om at "det krever hundre Tusen trilioner " timer for å bli kjent og spille Conan... Ja, kansje ingen gidder å gjøre det, siden det er waste of time (altså conan). Også hvordan kan dere si noe sånt?! Dere er jo spillanmeldere, gjør jobben deres hehe, og anmeld CONAN.

Lenke til kommentar
veldi bra at dere tar dere tid til noe som dette(og at mitt spm. kom med :) )

 

mange intresante spm. og svar var det også, men midt oppi denne harlige opplevelse plukket min følsomme radar opp en litt komisk flop:

Såvidt meg bekjent er ingen i Gamer.no registrert bruker hos Gamasutra, så vi kan dessverre svare på dette spørsmålet.

:)

Ikke alltid lurt å ta ting ut av sin sammenheng :-)

 

Brukeren lurte på om vi var registret på Gamasutra, og om det var verdt det. Derfor dette svaret.

 

Ler meg igjel, i at gamer "nekter" å anmelde Conan, og kommer med tåpelig unskyldning om at "det krever hundre Tusen trilioner " timer for å bli kjent og spille Conan... Ja, kansje ingen gidder å gjøre det, siden det er waste of time (altså conan). Også hvordan kan dere si noe sånt?! Dere er jo spillanmeldere, gjør jobben deres hehe, og anmeld CONAN.

Mange takk for konstruktivt innspill! ;-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...