Gå til innhold

Motorola vil slutte med mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og enda en innovativ produsent forsvinner. :(

Ja, det ville vært trist, Ericsson og Moto har en betydelig andel patenter å slå i bordet med, og jeg vet enkelte har fablet om et oppkjøp av Moto, fra nettopp Ericsson, vi får se, synd om de forsvinner.

Ikke minst trist å lese om så mye uvitenhet her inne fra brukerne...

:ermm:

Lenke til kommentar
bmwm3: Unnskyld meg, men de kan ha alle de patenter de vil, men om de lager telefoner jeg ikke liker så kjøper jeg dem ikke. Mobil markedet handler om fremgang ikke omvendt. Om de ikke klarer å fornye seg så er det deres problem.

 

Det er ikke til å stikke under en stol at Moto har og er i - betydelige problemer, så spørs det hvor disse ligger da.

mitt poeng var reelt, og er det absolutt den dag idag.

For hvem andre produsenter har brukt mer innovative løsninger enn nettopp Moto, mht materialer og ikke minst HW.

Pr idag har de den mobilen som tar best stillbilder, Z5N, og også den med et best lydbilde, E8, at du ikke vet dette, eller ikke har lyst på en Moto spiller ingen rolle, de er en stor aktør med betydelig know how, og det ville vært synd om de forsvant.

Sett deg gjerne litt bedre inn i sakene, før du begynner å debatere med "de har ingen model jeg liker"...

Det er liksom ikke spesielt spenstig, eller kreativt.

Lenke til kommentar

At jeg sier at de ikke har noen modell jeg liker er vel strengt tatt ganske aktuelt? For det er jo åpenbart at jeg ikke er den eneste som synes det?

Som sagt, de kan kjøre på med all den HW, materiell og patenter de vil, men hvis det fortsatt ikke er nok folk som kjøper telefonene deres så har de jo gjort en grunnlegende feil.

 

Kanskje er det for lite reklame i det siste? Kanskje er den ikke brukervennlig nok? Noe må gjøres ihvertfall.

 

Men jeg står på mitt. pr. idag har mobiltelefonene alt jeg trenger og litt mer. Så om de plutselig skulle slutte å produsere mobiltelefoner så bryr det meg akkurat der sola skinner minst.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...