Gå til innhold

Anmeldelse: Castle Crashers (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig i det du skriver, men jeg klarer ikke helt å se hva du "trekker" 2 karakterer for. Du kommer stort sett bare med ros, og ikke noe ris som forklarer hvorfor det "bare" får en 8'er. Hvis det skal være noe poeng med tallkarakterer bør tekst og karakter gå hand i hand. På tide å droppe tallkarakterene mr. Gamer.no? :)

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Jeg er helt enig i det du skriver, men jeg klarer ikke helt å se hva du "trekker" 2 karakterer for. Du kommer stort sett bare med ros, og ikke noe ris som forklarer hvorfor det "bare" får en 8'er. Hvis det skal være noe poeng med tallkarakterer bør tekst og karakter gå hand i hand. På tide å droppe tallkarakterene mr. Gamer.no? :)

Tallkarakterene betyr noe:

http://www.gamer.no/artikler/slik_vurderer...o_spill/11793#8

 

Og vil da ikke si at det er en 10'er... "Et spill som får denne karakteren, har klart å bevege oss på måter vi bare kunne drømme om, det har dratt oss inn og gjort oss til frenetiske forkynnere av spillets guddommelige styrker."

 

Selv ville jeg nok gitt det en 7'er. Absolutt et gøyalt spill, men kommer nok ikke til å fremdeles sitte og kose meg med det om en måneds tid.

Endret av shabador
Lenke til kommentar
Jeg er helt enig i det du skriver, men jeg klarer ikke helt å se hva du "trekker" 2 karakterer for. Du kommer stort sett bare med ros, og ikke noe ris som forklarer hvorfor det "bare" får en 8'er. Hvis det skal være noe poeng med tallkarakterer bør tekst og karakter gå hand i hand. På tide å droppe tallkarakterene mr. Gamer.no? :)

Tallkarakterene betyr noe:

http://www.gamer.no/artikler/slik_vurderer...o_spill/11793#8

 

Og vil da ikke si at det er en 10'er... "Et spill som får denne karakteren, har klart å bevege oss på måter vi bare kunne drømme om, det har dratt oss inn og gjort oss til frenetiske forkynnere av spillets guddommelige styrker."

 

Jeg påstår ikke at det er en 10'er, men jeg synes at anmelderen bør trekke fram noen negative aspekter ved spillet som gjør at det ikke får 9 f.eks. Nå er det mange av de spillene Gamer.no har gitt en 10'er som jeg ikke kan se har kvaliteter som oppfyller Gamer.no's kriterier for den karakteren.

Lenke til kommentar
Jeg påstår ikke at det er en 10'er, men jeg synes at anmelderen bør trekke fram noen negative aspekter ved spillet som gjør at det ikke får 9 f.eks. Nå er det mange av de spillene Gamer.no har gitt en 10'er som jeg ikke kan se har kvaliteter som oppfyller Gamer.no's kriterier for den karakteren.

Mulig det ikke er noen spesielt negative aspekter ved spillet, bare det at det ikke er nok positive aspekter til å komme høyere. Men, ja, er mange høye karakterer hos gamer som jeg selv ikke er enig i. 10'ere og 9'ere skal være svææææært skjeldne.

Lenke til kommentar

For megselv føltes spillet altfor repetativt, og hadde ikke høyere kvalitet enn en hvilken som helst random 2D-beat'em-up som publiseres av gjengen hos Newgrounds... Finnes for mange av disse spillene og klarer ikke å se hvor Castle Crashers tilfører noe nytt, annet enn lengde/mengde i spillet. Inntrykket jeg fikk av demoen; så no-buy for min del :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...