Gå til innhold

Klart for Darkfall-beta (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I fare for å høres utrolig klisje fylt.

 

Pigs are flying!

 

*ahem* spillet virker jo interesangt nok, men må si at for meg så seila dette skippet for flere år siden, er fortsatt i sterk tvil pm at det kommer hehe :-)

 

men lykke til skal utviklerne ha, på tide noen slipper ut noe som er mer likt det klasisske mmo spillene, ikke sukker søtt som Warcraft :-) (spillte WoW i 3 år før jeg får slengt noe i ansikktet ^^)

Lenke til kommentar

Har ventet lenge på dette ja ... =)

 

Tviler på at alt blir like bra som lovet, men i det minste PRØVER faktisk developerene har å lage et spill som er rettet mot hardcore oldschool MMORPG spillerene. Alle andre på markedet virker å følge WOW-formlen mer og mer, så på tross av at dette ikke er i nærheten av samme produktsjonsverdier som WOW og Warhammer mm. så er det et friskt pust inn i sjangeren. det er nesten vanskelig å plassere et slikt spill i samme sjanger i det hele tatt pga. det er så radikalt forskjellig fokus...

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Om det blir halvparten så bra som de lover, kommer det til å knuse alle andre MMO's på markedet for min del

 

Kvaliteten på et spill har ikke så mye å si som du tror. Det hjelper svært lite å ha verdens beste bil om du aldri tar den ut av garasjen.

 

Tingen er den at dette er et hypa spill som har vært i utvikling alt for lenge. Idéer som var gode i går er ikke alltids gode i dag.

 

Og det at de har like god strategi sans som en strutts lover ikke godt. Gi ut Darkfall samtidig som Wrath vistnok skal komme ut er den mest idiotiske ideen jeg har hørt på en god stund.

 

Folk kan si hva de vil om wow, men det er og blir i en lang tid fremover sjefen over alle MMO sjever.

Det er ikke perfekt på noen punkter, men det har med seg massene.

Lenke til kommentar

Synes spillet så gammelt og kjedelig ut. Det kan nok fylle en liten nisje med gratis online spill, men tviler dette blir noen hit i butikkhyllene. Spesielt nå som WOTLK kommer for å fylle på med content, og med WAR som også kommer til å kapre mange spillere.

 

Det er rettogslett ikke marked for slike "små" halvferdige mmo spill lenger, kundene idag er vandt til mmo spill i høy kvalitet og kundene vil bare ha mere og mere.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Dette er IKKE første gangen de releaser video, og det er ikke første gangen de vil ha folk inn for å teste.

 

Litt som med Duke Nukem Forever - jeg tror det ikke før det er i hylla.

 

Nei, men det ER første gangen de har fått en "publisher", dog kun i EU så US må kanskje vente litt lengre enn oss denne gangen.

 

Selv om WoW exp og WAR nå kommer ut, så vil ikke det ha så stort å si uansett ettersom Darkfall faller såpass langt utenfor at de omtrent allerede har en fast spillerbase som de vet kommer til å kjøpe spillet sitt.

 

Det er nok mange folk som kun "surfer" på andre MMOs mens de venter på spill som Darkfall.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...