Gå til innhold

Microsoft kutter priser i Japan (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
naa begynner ting aa bli interessant. Xbox begynner naa (kan bli her ogsaa) aa bli saa billig at blue-ray feature ikke blir saa viktig lengre. Og med den FPS lista MS har saa begynner jeg aa endre retning... Kom igjen Sony - May the force be with you
Ikke å på tastaturet du bruker eller? :p

 

On topic: Jeg syntes det er bra de setter ned prisene i Japan, noe må de ihvertfall gjøre for å selge bedre. Bevise at den er mer verdt å kjøpe enn spesielt Wii. Håper de setter ned prisene her også etterhvert da

Lenke til kommentar

Kjekt at 360 blir billigere selvfølgelig, men jeg ikke at å nedsette prisen på maskinen har så veldig mye å si. Jeg tror det er sånn at folk kjøper 360 kun hvis de vil ha den, ellers kjøper de ikke den uansett (hvis ikke maskinen hadde blitt skikkelig billig da), prisen er altså ikke så viktig. Jeg tror ihvertfall ikke at prisnedsettingen vil være lønnsomt i forhold hvor mange fler som vil kjøpe en 360.

Lenke til kommentar
Kjekt at 360 blir billigere selvfølgelig, men jeg ikke at å nedsette prisen på maskinen har så veldig mye å si. Jeg tror det er sånn at folk kjøper 360 kun hvis de vil ha den, ellers kjøper de ikke den uansett (hvis ikke maskinen hadde blitt skikkelig billig da), prisen er altså ikke så viktig. Jeg tror ihvertfall ikke at prisnedsettingen vil være lønnsomt i forhold hvor mange fler som vil kjøpe en 360.

Nå har det seg sånn at de selger unna alt når de setter ned prisen da :p Pris har definitivt mye å si.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...