Gå til innhold

Retrotest: Siemens C25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg hadde denne ja, tror faktisk jeg har den liggende gjemt et sted den dag i dag.

Det er ikke den samme som jeg hadde da den kom, men en jeg fikk av en kompis for en god del år tilbake. Fin telefon. Mulig jeg må leite den frem og leke meg litt. ;)

Det jeg husker best ved den var at den var liten, stilig og hadde noen heftige ringetoner. :)

Lenke til kommentar

Enda en av mine telefoner i retrotest. Dette var min første mobil kjøpt mai 1999 rett etter konfirmasjonen. Jeg husker den var veldig liten for prisen da de mindre telefonene ( Nokia 8210 og en klapstelefon fra Motorola ? ) kostet mange ganger så mye. Den var også så solid at jeg etter hvert begynte å trikse med den ( tenk fotball ) mens jeg ventet på skolebussen om morgenen, og når vi spilte fotball på gress og den ringte ble den kastet til meg.

 

Jeg tviler sterkt på at dagens mobiler hadde likt slik oppførsel.

Lenke til kommentar

Ahh! Minner!

 

Dette var min første telefon også :) Husker jeg var stolt som en hane når jeg fikk den i posten, dette var mitt første kjøp på nett også :)

 

Mistet den en gang ned fra et stilas i 3dje, like fin etter fallet. Var litt sært å ta denne fram nå og sammeligne med diamond og iphone, kommer nok ikke til å holde ut 1 uke med denne nå. Men back in the day var den konge!

Lenke til kommentar

Supert at dere har disse retrotestene. Artig å lese!

Var første telefonen jeg fikk, og la grunnlaget for en hel rekke med Siemenstelefoner i senere tid :)

Huske jeg pleide å stabbe folk med antenna, så mye tålte den faktisk.

 

RIP Siemens, håper dere kommer tilbake en gang før jeg må bytte mobil :D

Lenke til kommentar

Dette var en fantastisk dårlig telefon, så dårlig kvalitet at Siemens MÅ ha tapt penger på den.

 

Husker at jeg byttet min 2 ganger, det samme gjorde min bror (og han sin røyk en gang nr tre og) + at en kompis av meg byttet sin en gang.

 

Da min røyk gang nr 3 så tok jeg den med storslegga, fant det ikke bryet verdt å reklamere enda en gang.

 

Men bortsett fra fundamentale kvalitetsproblemer så var det en bra telefon.

 

Når jeg tenker på dette ler jeg godt.. HAHA!

 

!Edit! Sorry med min urettmessige lynsjing av c25, var selvfølgelig c35 jeg tenkte på når jeg fikk frisket opp husken litt, er jo tross alt en stund siden......

Endret av breisladd
Lenke til kommentar

Dette var tidenes søppeltelefon...

 

Og det "beste" var at man bare fikk opp nummeret til de man fikk SMS fra, og ikke navnet. Den klarte altså ikke å koble nummeret i SMS'en med telefonboka, så man måtte huske nummeret på avsenderen av SMS-meldingen, og så sjekke i telefonboka manuelt etterpå. "Genialt"...

Lenke til kommentar
kom det ikke ut en samleplate eller noe slikt, med denne telefonen på coveret ?, mener jeg husker det, noen andre som husker det ? Forøvrig var også dette min første mobil, som jeg kjøpte i mai 1999, sånn sett var jeg vel i målgruppen førstegangskjøpere.

Jo, når du nevner det så husker jeg noe sånt jeg også ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
kom det ikke ut en samleplate eller noe slikt, med denne telefonen på coveret ?, mener jeg husker det, noen andre som husker det ? Forøvrig var også dette min første mobil, som jeg kjøpte i mai 1999, sånn sett var jeg vel i målgruppen førstegangskjøpere.

Jo, når du nevner det så husker jeg noe sånt jeg også ;)

Hadde cd-en og mobilen, var også min første. Det var tider :wee:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Supert at dere har disse retrotestene. Artig å lese!

Var første telefonen jeg fikk, og la grunnlaget for en hel rekke med Siemenstelefoner i senere tid :)

Huske jeg pleide å stabbe folk med antenna, så mye tålte den faktisk.

 

RIP Siemens, håper dere kommer tilbake en gang før jeg må bytte mobil :D

 

Enig! Min Siemens SL55 begynner å gå på siste verset nå. Batteriet blir dårligere (må nå lades hver natt), malinga flasser av, når den settes på lading slår den seg av, noen av knappene er halvdefekte og av og til når jeg slår den på er hele telefonlisten borte.. sukk!

Må vel snart bite i det sure eplet å kjøpe en ny telefon. Problemet er å finne en liten avrundet telefon.... Noen ideer?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...