Gå til innhold

Abit kutter hovedkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt synd, har aldri vært noen sånn mega-fan av abit, men det siste hovekortet jeg kjøte var abit, et hovedkort som faktisk fungerer helt fint og slik det bør, i motsetning til endel Ausu-kort jeg har hatt.

 

AtW

 

Jeg er faktisk av litt motsatt oppfatning. Har ikke hatt abit siden KG7RAID kortet deres, som i og for seg var et veldig bra kort, men hadde en lei tendens til å dø.. Men synd er det uansett, at det nå er en mindre aktør på markedet. Jeg har få positive erfaringer med dem, men vet inderlig godt at det har kommet mye bra ut av Abit opp gjennom årene!

Lenke til kommentar
Litt synd, har aldri vært noen sånn mega-fan av abit, men det siste hovekortet jeg kjøte var abit, et hovedkort som faktisk fungerer helt fint og slik det bør, i motsetning til endel Ausu-kort jeg har hatt.

 

AtW

 

Jeg er faktisk av litt motsatt oppfatning. Har ikke hatt abit siden KG7RAID kortet deres, som i og for seg var et veldig bra kort, men hadde en lei tendens til å dø.. Men synd er det uansett, at det nå er en mindre aktør på markedet. Jeg har få positive erfaringer med dem, men vet inderlig godt at det har kommet mye bra ut av Abit opp gjennom årene!

 

Det er ikke det at mine asus-kort dør, det er mer probmlemer om man har mange minnebrikker, PCIe-16x-slotter som kun støtter graikkort og slike ting.

 

AtW

Lenke til kommentar

Virkelig synd dette. Abit har virkelig fått sving på hovedkortene sine i det siste. Jeg kjøpte 2stk IP35 Pro ifjor, som har vært utrolig stabile. Etter min mening det beste hovedkortet jeg har hatt.

 

Nå ser det ut til at flere av Abits ingeniører har flyttet over til Biostar. Noe som helt klart har satt sitt preg på Biostar T Power I45 kortet. Et av de billigste og beste P45 kort på markedet.

Lenke til kommentar

jeg husker bh-6 kjørte dual celeron tror det var 366 jeg hadde.. kjørte de på 550 og win2000 hehe.. hukser jeg var innom http://www.overclockers.com/ for og finne uke de var lage i og batch nr og hvor langt andre hadde nådd med desse.. jeg og en kompis var en av første i lillehammer med slike hovedkort.. var vel ganske tilig med peliteier element og. vannkjøling.. har nesten alltid vært abit fan.. men hadde også et nf-7 (to styk) og et at-7 max. bh-6 kortet ligger nede her ennå magler cpuer. og dessuten har ene kondensatoren løsnet.. var tragt om plassen rundt cpu sokkelen husker vifta var gigantisk og gikk borti kondensatorene. :( trist at de har kommet dit at de må legge ned.. hadde håpet på et abit kort igjen som var bra på det meste..

 

ja fan.. glemte kg7-raid kortene deres.. hadde to av det og jeg;)

Endret av HEE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...