Gå til innhold

Test: Mio Moov 200


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Moov 200 er et av de beste kjøpene du kan gjøre dersom du skal ha en billig og god GPS.

 

Les mer

 

Så og si alle som tester bil navigasjon ender opp med å anbefale TomTom. Etter å ha prøvd en rekke modeller, er jeg ikke i tvil. Man finner ikke mer brukervennlig bil navigasjon enn TomTom. Hvorfor amobil på død og liv skal pushe Mio, som forøvrig er en helt grei sak, er meg et mysterium. Noen i redaksjonen som importerer disse?

Lenke til kommentar
Moov 200 er et av de beste kjøpene du kan gjøre dersom du skal ha en billig og god GPS.

 

Les mer

 

Så og si alle som tester bil navigasjon ender opp med å anbefale TomTom. Etter å ha prøvd en rekke modeller, er jeg ikke i tvil. Man finner ikke mer brukervennlig bil navigasjon enn TomTom. Hvorfor amobil på død og liv skal pushe Mio, som forøvrig er en helt grei sak, er meg et mysterium. Noen i redaksjonen som importerer disse?

 

Amobil har testet 7 Mio GPS mot 6 TomTom..... oi kjempe overvekt av mio tester....

Lenke til kommentar
Moov 200 er et av de beste kjøpene du kan gjøre dersom du skal ha en billig og god GPS.

 

Les mer

 

Så og si alle som tester bil navigasjon ender opp med å anbefale TomTom. Etter å ha prøvd en rekke modeller, er jeg ikke i tvil. Man finner ikke mer brukervennlig bil navigasjon enn TomTom. Hvorfor amobil på død og liv skal pushe Mio, som forøvrig er en helt grei sak, er meg et mysterium. Noen i redaksjonen som importerer disse?

 

Amobil har testet 7 Mio GPS mot 6 TomTom..... oi kjempe overvekt av mio tester....

 

Har jeg kritisert antallet tester?

Lenke til kommentar
Moov 200 er et av de beste kjøpene du kan gjøre dersom du skal ha en billig og god GPS.

 

Les mer

 

Så og si alle som tester bil navigasjon ender opp med å anbefale TomTom. Etter å ha prøvd en rekke modeller, er jeg ikke i tvil. Man finner ikke mer brukervennlig bil navigasjon enn TomTom. Hvorfor amobil på død og liv skal pushe Mio, som forøvrig er en helt grei sak, er meg et mysterium. Noen i redaksjonen som importerer disse?

 

Amobil har testet 7 Mio GPS mot 6 TomTom..... oi kjempe overvekt av mio tester....

 

Har jeg kritisert antallet tester?

 

Tja.. ved å antyde at Amobil ignorerer TomTom så har du vel på sett og hvis det.

Men Amobil har like mange tester av begge, og av de testene som har terningast så er snittet identisk ...

 

Er enig i at Tomtom er kanonbra.. men hvis mio også er bra må vel amobil få lov til å mene det ?

Lenke til kommentar

Etter å ha leste både denne testen og testen av Moov 330/370 så forstår jeg ikke forskjellen i karakter, hva gjør at 200 får seks og 330 og 370 får fire?

 

Forøvrig virker det som om jeg er den eneste som synes TomTom sin mapshare funksjon er en veldig god ide. Så mye som veiene endres her i landet er en slik funksjon veldig viktig for meg når jeg skal velge ny GPS.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...