Gå til innhold

Anmeldelse: Tiger Woods PGA Tour 09 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"I ekstreme skråninger må du kompensere for å slå ballen rett. Slik har det ikke vært tidligere, da har kula gått dit du siktet "

 

Ehh. Nei. Har du i det hele tatt spillt tidligere Woods spill?

Ja, jeg har spilt samtlige utgaver. Tidligere har denne funksjonen bare vært kosmetisk i forhold til slik det er nå.

 

Jeg mener altså i utslaget når spilleren din står i en skråning, ikke ballens rullende bane på for eksempel en putt.

 

Kula brukes som "kallenavn" på ball i de fleste idretter med...ball.

Lenke til kommentar
"I ekstreme skråninger må du kompensere for å slå ballen rett. Slik har det ikke vært tidligere, da har kula gått dit du siktet "

 

Ehh. Nei. Har du i det hele tatt spillt tidligere Woods spill?

Ja, jeg har spilt samtlige utgaver. Tidligere har denne funksjonen bare vært kosmetisk i forhold til slik det er nå.

 

Jeg mener altså i utslaget når spilleren din står i en skråning, ikke ballens rullende bane på for eksempel en putt.

 

 

 

 

Skjønte hva du mente. Men spilte 07 i går, og måtte kompensere når jeg sto i en skråning.

Men som du sier, det er sikkert mye større forskjell i 09.

Men å si at ballen går rett frem er litt å ta i.

 

Men likte anmeldelsen!

 

 

Ps: Kontra 07, hvem likte du best? 08 er på vei i posten nå. Og vurderer sterkt å kjøpe 09!

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar

08 er bunnsolid, og jeg tror du kan kose deg med det en stund før du bytter til 09. Men vil absolutt si at årets utgave er et par hakk bedre enn de to foregående.

 

Endring: Skråningeffekten i 09 kan muligens også bli sterkere om du spiller med selvinnstilte køller, slik jeg velger å gjøre.

Endret av mcgroven
Lenke til kommentar

Fikk spillet idag, sammen med Madden 09. Så dette blir bra, er ikke akkurat super glad i golf. Men liker det bedre enn jeg gjorde for bare ett par år siden. Minigolf er morsomt, men ikke helt det samme. Så jeg har ikke prøvd ekte golf i virkeligheten. Men dette høres jo veldig lovende ut, skal teste det når jeg kommer hjem fra skolen :)

Lenke til kommentar

Kunne vert greit om dåke hadde hadde putta inn i infoboksen at dette spillet også kjem til PS3, PSP, PS2, Wii og ikkje kun til 360 nåke infoboksen kan gje inntrykk av:

 

# Utgivelsesdato: 28. august 2008

# Utvikler: EA Sports

# Utgiver: Electronic Arts

# Plattform: Xbox 360

# Sjanger: Sport

# Aldersmerking: 3+

# Nettsted: Nettsted

 

:)

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...