Gå til innhold

Omtale av Freshly-Picked Tingle's Rosy Rupeeland (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg skaffet meg spillet og har spilt det i noen dager.

 

Syns det er så irriterende at jeg mister "all" penga mine og ikke får noe igjen for den når jeg foreslår å kjøpe et produkt for for lite penger. Og da må jeg begynne på nytt igjen (eller bare skru av og loade siste save-gamen som er mye mer fristende).

 

Burde heller vært sånn som når man leier "bodyguards" at de tar en gebyr hver gang du prøver. Da mister du sansynligvis ikke alt for absolutt ingenting.

 

Ellers er spillet veldig underholden, og vanskelig å legge den fra seg, spessielt når det ikke alltid er like lett å save slik som de fleste DS spillene er.

 

Til slutt vil jeg si at det er en bra omtale, og jeg hadde sansynligvis aldri skaffet meg spillet om det ikke var for omtalen :)

Lenke til kommentar

Jeg ser at det er en del som irriterer seg over handelssystemet, og jeg kan for så vidt godt se hvorfor. Samtidig havnet jeg aldri i den situasjonen at jeg måtte omstarte (strengt tatt må man aldri det, men det kan jo bli kjedelig å jobbe seg opp igjen alle pengene). Så godt som hver gang hadde jeg en grei peiling på hvor mye det kom til å dreie seg om.

 

Godt å høre at du liker det, i hvert fall. Det er nok en ganske subjektiv sak, men for meg fungerer det veldig godt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...