Gå til innhold

Vil du spille Halo 3 til våren? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
synes det siste spørsmålet er dårlig formulert, mener dere producer eller director?

begge kan jo sies "å produsere" filmen..

7440306[/snapback]

Vi er ute etter akkurat det det står i spørsmålet: Produsent. Flere hint vil jeg helst ikke gi, da det ødelegger for de som har funnet ut av det på egenhånd :-)

Lenke til kommentar
Derfor skulle dere hatt vanskeligere spørsmål som ikke kan googles :p

7431289[/snapback]

Vel, i løpet av de første fem timene konkurransen har ligget ute har kun 18% svart korrekt. Så det virker med andre ord mer enn vanskelig nok for de fleste ;-)

7432611[/snapback]

Det har nok mye å gjøre med at det øverste spørsmålet fort kan leses som hva har med halo wars å gjøre? Altså at man hopper over "ikke" :).

Lenke til kommentar
Det har nok mye å gjøre med at det øverste spørsmålet fort kan leses som hva har med halo wars å gjøre? Altså at man hopper over "ikke" :).

7444233[/snapback]

Har hendt en gang hittil i en av kalender-konkuransene hw-nettverket holder. Ble litt skuffet da.

 

Men jeg lærte at man skal lese spørsmålene skikkelig før man sender inn svar. Tro jeg gjorde dette nå *håpe*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Errr, jeg presterte å trykke feil, og avga feil svar på det siste spørsmålet. Er det mulig å endre / sende inn på nytt?  :(

7454208[/snapback]

Nei, da kan jo alle gjøre det da.

Lenke til kommentar
Errr, jeg presterte å trykke feil, og avga feil svar på det siste spørsmålet. Er det mulig å endre / sende inn på nytt?  :(

7454208[/snapback]

Vi får inn tusenvis av svar på våre konkurranser, og har dessverre ikke kapasitet til å rette opp slike feil. Det er nettopp derfor vi gir dere en ekstra mulighet til å se over svarene deres før de sendes inn.

Lenke til kommentar
Nå ser det ut som det blir ein public beta : http://halo3.com

Så ser ikkje heilt grunnen til konkuransen lenger egentlig :(

7494487[/snapback]

Da må du lese litt nøyere. Hentet fra teksten under overskriften "European Gamers":

 

"Europe will soon have the chance to secure their place on the Halo 3 multiplayer beta, scheduled to start next spring. Keep an eye on your local Xbox community site for more details."

 

Altså, i dette tilfelle, Gamer.no :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132
Hvor sender man "bribes"? ;)

7479487[/snapback]

Trykker på gifzx9.gif-knappeni TST sin profil.

7479749[/snapback]

uæææ, jeg finner den ikke ;)

 

 

 

jeg lurer også på når vi får vite resultatet, aller helst før juleferien er over, jeg hadde likt litt halo3 i romjula...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...