Gå til innhold

Anbefaling til strømfilter


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en en Cambridge Azur forsterker som er under 6 mnd gammel. Det kommer en skarp knitring fra disse når jeg bruker denne forsterkeren til musikk og film, også når det ikke er noe input lyd kommer det knitring. Det jeg tenker da er at jeg trenger et strømfilter. Noen som kan anbefale et som ikke koster skjorta?

 

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De var jo rimelige. Det er ikke noe dyrt utstyr det er snakk om her, totalverdi på det jeg vil koble til er ca 5000 pluss en lcd tv til 18000. Da er det vel ikke vits i å kjøpe noe dyre filter? Du har bestilt derfra før antar jeg, hva koster det å få varene sendt? Hvilken vil du anbefale av de to?

 

Takker.

Lenke til kommentar

Har faktisk ikke bestilt derifra selv, men siklet på å bygge meg en forsterker derifra i over et år nå... Norsk importør er http://norskaudioteknikk.no/ De har lokaler sentralt i Oslo, tror nok ikke de tar mye for disse delene. Var iallefall ikke store forskjellen på deler til en komplett forsterker.

 

De to delene er to forskjellige ting, dene ene stopper brum (forsterkeren står å brummer når den ikke får signal) mens den andre fjerner støy fra strømnettet. Regn med litt lodding, da dette er deler som er laget for å montere i et forsterkerbyggesett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...