Gå til innhold

ANMELDELSE: Ghost Recon: Breakpoint


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang Wildlands så fikk jeg det gratis med et GTX 1080 Ti en gang, men det skuffet stort. Tror jeg kunne spilt det dersom det var mulig å spille som lone wolf, men å styre flere karakterer gidder jeg bare ikke.

Du kan spille lone wolf. Kom sikkert i en patch.

Og du trenger ikke styre noen.

De bare følger etter deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Trodde du kom til å skrive akkurat det som forsvar men hadde ikke håpet det. Teit måte å skrive at de selv har innrømmet at spillet er dritt på grunn av at de gir folk et valg om å kjøpe fremgang i spillet på. Barn ville ikke skrevet det på den måten engang.

Noen har kanskje ikke så god til og velger å kjøpe seg fremgang og ting i spillet. Valget er fritt og det er langt fra det eneste spillet som er slik. Assasins creed origins og det nyeste fks som er kjempebra spill. Hvis du ikke vil kjøpe ting i spill så er det bare å la vær.

Du spiller et spill for å spille det, om du ikke liker å spille det, bør du ikke spille det. Enkelt og greit.

De vet spillet er så kjipt at det er et ork å spille det.

 

Du vet de ville at du skulle kjøpe skill point også, så spillet er så årlig at de vil helst du ikke skal spille det i det hele tatt.

De vil helst du skal kjøpe spillet til 900kr så bruke 500kr til på å låse opp alt, og så legge det fra deg.

Men det var så ektremt at de ikke fikk til det.

 

https://youtu.be/5u2BI6iuWxw

Jeg er helt enig med deg. Men du kom med en påstand du ikke har kilde på så du burde ikke skrevet det slik. Jeg er ikke fan av microtransaksjoner men bryr meg ikke om de er der så lenge man ikke blir tvunget" til å kjøpe noe. Og det å bli tvunget til å være online suger, det skulle vært en offline mode.

Spillte wildlands i et par timer til nå forresten men slettet det fort. Det var Far Cry om igjen. Begynner å bli lei den typen spill.

Men en ting jeg lurer veldig på. Prøvde å google men fant ikke noe. Musikken i menyen(når man trykker på kartet fks) til Wildlands har jeg hørt før i spill, og jeg er bombesikker på at det er, akkurat et av Far cry spillene. Tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Uenig med karakter,gir spillet en 8'er.

 

Det er bare fordi du har kjøpt det og må forsvare ditt bomkjøp :) Det er ingen skam i å innrømme at du har kjøpt noe du ikke burde. ALDRI kjøp spill før reviews er ute og ALDRI kjøp denne type spill ved launch. Det tar alltid noen uker eller måneder å fikse de, om de i det heletatt lar seg fikse.

Lenke til kommentar

Er igen problm å kjøpe spill med forhånd bestilling visst du setter deg inn med det du vil kjøpe.  Nå til dags er det flere gode smugtitter.F.eks  forhandsbestiller jeg lett  nye cod, last of us 2 Final fantasy 7 remake og cyberpunk2077. Det siste er en liten sjanse  siden det er en ny ip. Grunnen jeg gjør dette er ene og alene å kanskje få tilgang et par dager før release.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Uenig med karakter,gir spillet en 8'er.

 

Det er bare fordi du har kjøpt det og må forsvare ditt bomkjøp :) Det er ingen skam i å innrømme at du har kjøpt noe du ikke burde. ALDRI kjøp spill før reviews er ute og ALDRI kjøp denne type spill ved launch. Det tar alltid noen uker eller måneder å fikse de, om de i det heletatt lar seg fikse.

Kan du ikke løse noen verdensproblemer også siden du tydeligvis vet så mye bedre enn alle andre?

Er ikke noe feil med å faktisk like noe som ikke du liker. Var ikke noen fullverdig god grunn til å gi det en 8'er. men det burde vel være lov uten å bli hakket ned.

Lenke til kommentar

 

Uenig med karakter,gir spillet en 8'er.

 

Det er bare fordi du har kjøpt det og må forsvare ditt bomkjøp :) Det er ingen skam i å innrømme at du har kjøpt noe du ikke burde. ALDRI kjøp spill før reviews er ute og ALDRI kjøp denne type spill ved launch. Det tar alltid noen uker eller måneder å fikse de, om de i det heletatt lar seg fikse.

Trenger ikke forsvare noe som helst,likte spillet.Skal du fortelle meg om jeg liker det eller ikke.Det kommer du ikke langt med!Likte Wildlands,og syns dette var overraskende bra.Og jeg driter i om de har microtransaksjoner med i spillet,er valgfritt og kjøpe og det meste kan du åpne opp for in game cash.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper og tror at Breakpoint ender opp som et mye bedre spill om noen måneder, som mange av Ubisofts spill de siste årene. Wildlands endte til slutt opp med å bli et lite coop mesterverk i mine øyne, da vi tok fatt på det igjen i vår. Spiller kun coop med en kompis - aldri alene. Som flere påpeker, "datafolkene" man drasser med seg blir bare et ork. Har snart bikket 90 timer og vi er enda ikke ferdig med alle missions :)

 

I bunn så har Breakpoint veldig mye bra, men når listen med så mange små irriterende ting er så lang, overskygger det helheten. Jeg vil gi det tid til å få inn nye ideer og en god del tweaks her og der. Jeg unnskylder ikke utvikleren, men jeg vet med erfaring fra både The Division og Wildlands at det trenger dessverre tid.

Jeg ragequittet nesten etter 10min ene og alene pga. meny-oppsettet og distance bluringen - det ser jo helt jævlig ut! Ble litt bedre etter div triks og tips fra google. Som feks å slå av temporal injection, maxe sharpening intensity og slå av fog background blur blant annet.

Microtransaksjonene irriterer meg 0.00% siden ingen tvinger meg til å kjøpe noe som helst for å fullføre spillet.

Lenke til kommentar

Håper og tror at Breakpoint ender opp som et mye bedre spill om noen måneder, som mange av Ubisofts spill de siste årene. Wildlands endte til slutt opp med å bli et lite coop mesterverk i mine øyne, da vi tok fatt på det igjen i vår. Spiller kun coop med en kompis - aldri alene. Som flere påpeker, "datafolkene" man drasser med seg blir bare et ork. Har snart bikket 90 timer og vi er enda ikke ferdig med alle missions :)

 

I bunn så har Breakpoint veldig mye bra, men når listen med så mange små irriterende ting er så lang, overskygger det helheten. Jeg vil gi det tid til å få inn nye ideer og en god del tweaks her og der. Jeg unnskylder ikke utvikleren, men jeg vet med erfaring fra både The Division og Wildlands at det trenger dessverre tid.

Jeg ragequittet nesten etter 10min ene og alene pga. meny-oppsettet og distance bluringen - det ser jo helt jævlig ut! Ble litt bedre etter div triks og tips fra google. Som feks å slå av temporal injection, maxe sharpening intensity og slå av fog background blur blant annet.

Microtransaksjonene irriterer meg 0.00% siden ingen tvinger meg til å kjøpe noe som helst for å fullføre spillet.

 

Datafolk kommer snart til Breakpoint. Du får skynde deg å spille hvis det ikke blir valgfritt. Men får for Guds skyld håpe at de lar oss velge om vi vi ha Ole, Dole og Doffen med som bagasje hvor enn vi går.

Og nei, har ikke spillet. Men kjøper det når det snart kommer på 50% tilbud og har blitt patchet en håndfull ganger slik at det blir spillbart.

Lenke til kommentar

 

Trodde du kom til å skrive akkurat det som forsvar men hadde ikke håpet det. Teit måte å skrive at de selv har innrømmet at spillet er dritt på grunn av at de gir folk et valg om å kjøpe fremgang i spillet på. Barn ville ikke skrevet det på den måten engang.

Noen har kanskje ikke så god til og velger å kjøpe seg fremgang og ting i spillet. Valget er fritt og det er langt fra det eneste spillet som er slik. Assasins creed origins og det nyeste fks som er kjempebra spill. Hvis du ikke vil kjøpe ting i spill så er det bare å la vær.

Du spiller et spill for å spille det, om du ikke liker å spille det, bør du ikke spille det. Enkelt og greit.

De vet spillet er så kjipt at det er et ork å spille det.

 

Du vet de ville at du skulle kjøpe skill point også, så spillet er så årlig at de vil helst du ikke skal spille det i det hele tatt.

De vil helst du skal kjøpe spillet til 900kr så bruke 500kr til på å låse opp alt, og så legge det fra deg.

Men det var så ektremt at de ikke fikk til det.

 

https://youtu.be/5u2BI6iuWxw

Det er greit at du spiller et spill for å spille det spillet.

Men hva har det med mikrotransaksjoner å gjøre?

 

Snarveiene du kan kjøpe stopper deg ikke fra å måtte spille spillet.

De gjør det bare lettere for deg.

 

Om noen ikke har tid, eller er flinke nok til å spille gjennom spillet, burde de da ikke få en sjanse?

 

Om noen har betalt hundrevis av kroner for er spill, burde de ikke få muligheten til å spille dette spillet slik de selv har lyst til?

Lenke til kommentar

 

 

Trodde du kom til å skrive akkurat det som forsvar men hadde ikke håpet det. Teit måte å skrive at de selv har innrømmet at spillet er dritt på grunn av at de gir folk et valg om å kjøpe fremgang i spillet på. Barn ville ikke skrevet det på den måten engang.

Noen har kanskje ikke så god til og velger å kjøpe seg fremgang og ting i spillet. Valget er fritt og det er langt fra det eneste spillet som er slik. Assasins creed origins og det nyeste fks som er kjempebra spill. Hvis du ikke vil kjøpe ting i spill så er det bare å la vær.

Du spiller et spill for å spille det, om du ikke liker å spille det, bør du ikke spille det. Enkelt og greit.

De vet spillet er så kjipt at det er et ork å spille det.

 

Du vet de ville at du skulle kjøpe skill point også, så spillet er så årlig at de vil helst du ikke skal spille det i det hele tatt.

De vil helst du skal kjøpe spillet til 900kr så bruke 500kr til på å låse opp alt, og så legge det fra deg.

Men det var så ektremt at de ikke fikk til det.

 

https://youtu.be/5u2BI6iuWxw

Det er greit at du spiller et spill for å spille det spillet.

Men hva har det med mikrotransaksjoner å gjøre?

 

Snarveiene du kan kjøpe stopper deg ikke fra å måtte spille spillet.

De gjør det bare lettere for deg.

 

Om noen ikke har tid, eller er flinke nok til å spille gjennom spillet, burde de da ikke få en sjanse?

 

Om noen har betalt hundrevis av kroner for er spill, burde de ikke få muligheten til å spille dette spillet slik de selv har lyst til?

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har kjøpt Xp boosters i de to siste Assasins creed spillene. Fordi jeg ville levle opp raskere. Og det var mitt valg, ingen andres. Angrer jeg? Nei. Angrer de som kjøpe en flaske vann på Statoil til 40 kroner, tror ikke det.

Slike ting er greit så lenge de ikke blir påtvunget.

betalte lootboxes er jeg imot sterkt. Men å ha med fks kart som kan låses opp og xp boosters osv får å korte ned spilletiden går greit i enkelte spill.

Lenke til kommentar

Går jo en hårfin grense her. Om de med vilje gjør at xp grinden er så seig at folk kjeder seg for å pushe xp boost. så er det jo en uting. men om tempo i spillet er pr def normal så kan godt boostene være der for å lage easy mode for folk. 

 

Men strengt tatt så kunne dette bare vært tweeka inn når man velger vanskelighetsgrad i spillet. ganske idiotisk hva man skal måtte betale for i nye spill. Spesielt uting i SP spill imo. 

Lenke til kommentar

Går jo en hårfin grense her. Om de med vilje gjør at xp grinden er så seig at folk kjeder seg for å pushe xp boost. så er det jo en uting. men om tempo i spillet er pr def normal så kan godt boostene være der for å lage easy mode for folk. 

 

Men strengt tatt så kunne dette bare vært tweeka inn når man velger vanskelighetsgrad i spillet. ganske idiotisk hva man skal måtte betale for i nye spill. Spesielt uting i SP spill imo. 

 

Det er jo litt avhengig av hva man mener er normal progresjon da.

 

Noen klager om det tar 15 minutter mellom hver gang du får et nytt våpen, mens andre vil at dette skal ta noen timer.

 

Kommer man fra et rpg spill så vil man være vant med lengre tid.

 

Hva gjelder å balansere dette inn i vanskelighetsgraden så er jeg egentlig enig.

Om du valgte easy så kunne du startet spillet med bedre utstyr, og slikt.

 

Men det hadde kanskje blitt kjedelig for de som har god tid, men som er dårlige i spill?

 

Man måtte da hatt en easy med og en uten utstyr.

Lenke til kommentar

"Microtransaksjoner er et valg, det er bare å velge å ikke bruke penger på det" har jeg sett flere skrive. Det er ikke så enkelt. Selv ga jeg spillet 7/10 i utgangspunktet, men trekker et poeng for dårlig implementering av mikrotransaksjoner.

 

Det er flere grunner til det, men når flere av de mest populære kosmetiske elementene (som kamuflasje) er låst bak en paywall, er det ikke et valg lengre. Da har man ikke tilgang til det man ønsker. I tillegg er det irriterende at man f.eks. får buksene til ghilliedrakten som vanlig loot, men må betale penger for toppen! Det er IKKE tilfeldig.

 

Et annet problem er hvordan enkelte elementer av spillet føles veldig grindy hvis man ikke bruker penger på boosters. For eksempel Battle Point-systemet er veldig grindy. Man er låst til å kun kunne opptjene 400 battle points per dag, noe som gjør at det tar ekstremt lag tid å lå opp de forskjellige premiene. Det virker rigget for mikrotransaksjoner. Man kan ikke kjøpe boosters per nå, men kommer det Battle Point boosters i fremtiden? Det er det som er noe av problemet med mikrotransaksjoner, men får lett følelsen av at alt er rigget for å lokke deg til å bruke penger.

 

Og til slutt... når én pakke koster over 180 kroner, kan man virkelig kalle det MIKROtransaksjoner????

 

acw7ggpeggs31.jpg

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...