Gå til innhold

Gamer.no trenger flere spillskribenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva betaler dere for dette?

 

En burger og en hundrings per artikkel?

Jeg mener å huske at grunnlønnen til frilansjournalister er 160kr timen. :)

 

Står vel i artikkelen at det blir utbetalt et fast honorar per artikkel. Om det er en hundrings og en burger er vel det godt betalt om man får beholde spill etter man har spilt de.. Tenk på alle spilla framover da:

 

Bioshock Inifinite, Scrolls (eller var det Skyrim det het, blander de to?), Battlefield 3, Modern Warfare 3, Driver San Francisco, Dead Island, Heroes VI, Warhammer 40K Space Marine, Gears of War 3, FIFA/PES, Batman, Darkness 2, Forza 4, LotR:War in the north, Assassins Creed... I can go on and on.. Er til å få vann i munnen av!

 

Jeg har ihvertfall sendt inn min søknad, så får vi se hva de svarer ;D Taper ingenting på å prøve, jeg kommer til å spille alle spilla uansett og om jeg kan få noen kroner for det i tillegg vil det være marsipanrosen på glasuren på kaka. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva er eventuelt forventet behandlingstid på en søknad? Jeg regner med at dere gir en beskjed tilbake til de som eventuelt ikke får "jobben" også.

 

Det kan man kanskje ikke si for sikkert?

 

Jeg ville tro at gamer.no er såpass seriøst at de som andre firmaer informerer om utfallet av en "jobbsøknad".

 

ikke visst de får flere hundre og mange av de er håpefulle på ungdommskolen. jeg fikk ikke svar i den gangn i alle fall :cry:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Forhåpentligvis gir de svar fra seg, i alle fall til de som er å betegne som seriøse søkere. Vi burde kanskje få en beskjed om behandlingstiden. Å søke på en slik stilling uten å få noe slags form for svar er litt vanskelig, da frilansere gjerne trenger så mye jobb som mulig, men at det ligger restriksjoner for eksempel hos spillredaksjoner (du kan ikke skrive for flere enn en av gangen). Noen vil da vente med å søke andre steder om gamer.no er førstevalg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er denne fortsatt ute???

 

Svar fikk jeg aldri fra gamer, er nok safe to say at jeg ikke fikk noen jobb, men en svarmail kan da umulig være for mye forlangt. :thumbdown:

de har sikkert en alt for stor trafikk på mail til og kunne tillate seg selv det ;)?

 

Vel - for å være ærlig så forventer jeg svar fra alle seriøse steder.

Lenke til kommentar

Er denne fortsatt ute???

 

Svar fikk jeg aldri fra gamer, er nok safe to say at jeg ikke fikk noen jobb, men en svarmail kan da umulig være for mye forlangt. :thumbdown:

de har sikkert en alt for stor trafikk på mail til og kunne tillate seg selv det ;)?

 

Vel - for å være ærlig så forventer jeg svar fra alle seriøse steder.

Det var ironi. og en mail eller en PM hadde ikke vært for mye og bedt om nei.

Lenke til kommentar

Er denne fortsatt ute???

 

Svar fikk jeg aldri fra gamer, er nok safe to say at jeg ikke fikk noen jobb, men en svarmail kan da umulig være for mye forlangt. :thumbdown:

de har sikkert en alt for stor trafikk på mail til og kunne tillate seg selv det ;)?

 

Vel - for å være ærlig så forventer jeg svar fra alle seriøse steder.

Det var ironi. og en mail eller en PM hadde ikke vært for mye og bedt om nei.

Oups :blush: My mistake :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mulighet til å teste spill for en kombinasjon av minst to av disse plattformene: PC, Xbox 360, PlayStation 3 og Wii

Hvorfor er det ikke nok å være dedikert PC-gamer? Gjelder dette alle som jobber for gamer.no eller kun denne stillingsutlysningen?

Vi ønsker en bredde i den redaksjonelle dekningen vår, derfor har alle som skriver for Gamer.no mulighet til å teste spill på flere plattformer.

 

Er denne fortsatt ute???

 

Svar fikk jeg aldri fra gamer, er nok safe to say at jeg ikke fikk noen jobb, men en svarmail kan da umulig være for mye forlangt. :thumbdown:

Som det står nederst i saken er behovet for flere skribenter til stede så lenge artikkelen ligger ute. Vi har en fast lenke til den fra kolofonen vår også.

 

Beklager at du ikke har fått et svar fra oss. Send gjerne søknaden på nytt, så skal jeg se på den ved første anledning.

Lenke til kommentar

Vi ønsker en bredde i den redaksjonelle dekningen vår, derfor har alle som skriver for Gamer.no mulighet til å teste spill på flere plattformer.

Tror du dette gjenspeiler den generelle massen av leserne, eller tror du det finnes mange lesere som KUN spiller på PC eller KUN spiller på xbox? Har denne bredden noen innvirkning på dybden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Det står at det ikke er noen søknadsfrist, så jeg sendte av gårde. Men fikk aldri noe svar jeg heller. Virker ikke som de fortsatt er på jakt etter nye skribenter. Eller så tør de ikke fortelle meg at jeg ikke skrev en god nok anmeldelse, eller så gidder de ikke lese dem. Synes det virker litt useriøst. Veldig synd ettersom gamer.no generelt holder en såpass høy standard.

 

Jeg hadde i det minste forventet et svar. "Dessverre har vi ikke mulighet til å la deg skrive for oss, grunnet ________", hadde virkelig vært å forvente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...