Gå til innhold

Angrepet i New Zealand. På forsiden til nesten alle verdens aviser.


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at du lever i fornektelse.

 

-På venstreesiden er alle partiene åpent for en rasistisk politikk. Dette har jeg dokumentert i fler tråder og ingen har kunne tilbakevise dette.

-Disse rasistiske partiene ønsker en så stor innvandring som mulig av folk fra midtøsten.

-Midtøsten har i internasjonale undersøkelser vise seg å samme med India være det området i verden med mest rasisme og intoleranse. Kvinner har også spesielt lite rettigheter og trygghet i disse kulturene.

-Det er selvsagt en stor spredning av de som kommer hit fra Midtøsten, men mange har en meget aggressiv holdning mot vesten og nekter å respektere politi og lokale lover.

-I Sverige har de okkupert flere områder og driver en systematisk kamp mot politiet med militære midler.

 

Frp advarer mot denne utviklingen og prøver å begrense rasisme og konflikter i Norge.

Du burde lage en kirsebærpai av de tre kirsebærene du har plukket.

 

De er veldig fine; du er flink til å plukke de mest utsøkte kirsebærene selv når det knapt finnes kirsebær å plukke.

 

...

 

Er asylsøkere en rase?

Er norske statsborgere en rase?

 

Finnes teknisk sett menneskeraser i det hele tatt?

 

FrP prøver nok å forhindre rasisme hovedsakelig utført av egne velgere mot arbeidsinnvandrere og asylsøkere, men det er ikke et seriøst parti, og de forsøpler det meste av samfunnsdebatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

 

Fiktivt Scenario:

 

Hvis det hadde blitt en magisk global enighet om at slike nyheter ikke skal publiseres eller deles, hadde vi ikke da tatt slagkraften fra slike angrep?

Det er bare å lukke øynene det (krever kun magisk global enighet så vil ingen se det) ... for du argumenterte vel ikke for gjenninførelse av offentlig sensur?

 

bigstock-Three-Wise-Monkeys-Chimpanze-55

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

 Det er bare å lukke øynene det (krever kun magisk global enighet så vil ingen se det) ... for du argumenterte vel ikke for gjenninførelse av offentlig sensur?

 

bigstock-Three-Wise-Monkeys-Chimpanze-55

 

Argumenterer ikke for noen ting, bare nysgjerrig for hva folk tenker hadde skjedd hvis det ble dysset helt ned, om vi hadde tatt fra all "Fame and glory" fra de som utfører angrep. Hadde de gjort dette hvis de viste at absolutt ingen utenom de involverte viste om det?

 

bare ett fiktivt scenario

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Leste en gang et forslag til hvordan å rapportere sånt. 

Da vet å refere til alle "offentlige terrorister" ved nummer, gi det en kort objektiv analyse/rapport om hva som skjedde. Ingenting om ideologi, hvorfor og hvem. 

 

ex:

Terrorsak nr. 4456

Terrorist 551, 552 og 553

X døde, Y skadde

Våpen: 2 stk bomber, 2 stk skyttevåpen

--

 

 

Om det ville ha noe å si er jeg ikke sikke, det er jo sagt i hvertfall at en del av de gjør det for publisiteten selv. En måte å bli kjent på, og man kan vel si at sånn som det er nå, hvor aviser skriver opp og ned om sånne saker, så når de hvertfall det målet.

For min del er jeg ikke kjent nok om det vil ha noen virkning for å redusere antall massemordere/terrorister, pluss at det også gjerne er litt mer kompleks en bare "glory and fame", tviler sterkt på at noen av de er spesielt friske i hodet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...