Gå til innhold

Rykte - Pro Olympus speilløst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vel kanskje egentlig håpet de gikk for noe mer likt Olympus 35 SP eller noe lignende jeg da....! :dribble:

Det er Fuji X-Pro 1, det :)

 

PS!

 

Og "siste" på lekkede bilder er et med OM-D (undernavn E-M1) og at det skal være "basert" på "siste" ordinære OM (OM-2000 fra 1997) laugh.gif

Tja, forfra minner det mer om OM-4 fra 1984, spør du meg...

 

Olympus_OMD.png

 

Her er de nye bildene:

 

oly3.jpg

 

oly2.jpg

 

oly1.jpg

 

Så et i sølv:

olynew.jpg

 

Ser bra ut, men den klumpen som huser søkeren var noget stor da. Ser ut som de har satt blitsskoen såpass høyt for å gi plass til accessory porten sin...

Lenke til kommentar

Selv om dette kameraet sannsynligvis ikke når helt opp mot NEX-7 og Fuji X-Pro1 på bildekvaliteten er det likevel langt mer interessant i min bok. Her snakker vi jo om et velutviklet system med en drøss av objektiver å velge mellom. Systemet betyr langt mer enn det enkelte kamera.

Lenke til kommentar

Selv om dette kameraet sannsynligvis ikke når helt opp mot NEX-7 og Fuji X-Pro1 på bildekvaliteten er det likevel langt mer interessant i min bok. Her snakker vi jo om et velutviklet system med en drøss av objektiver å velge mellom. Systemet betyr langt mer enn det enkelte kamera.

Jepp, bare synd systemet er like uinteressert som huset for min del. Selv om det ser awesome ut.

 

Edit: Fuxi X-pro1-systemet er faktisk langt mer interessant for min del, selv om det bare består av ett hus og tre fastobjektiver.

Endret av olegunnaro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...