Gå til innhold

Her er traileren til The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition


Anbefalte innlegg

Jeg gikk hardt ut mot denne relanseringen i en tidligere artikkel, men jeg må være ærlig og si at dette ser lekkert ut. At det kommer gratis for oss som har kjøpt det på Steam er jo absolutt et pluss.

 

Men håper fortsatt at Bethesda innser at de må jobbe mer enn bare med grafikken til neste Elder Scrolls-spill. Det er mye rusk i maskineriet deres, og det er det nok i denne relanseringen også.

 

Du gikk hardt ut mot relanseringen ja. Det var bra de ikke lyttet til deg da.......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg gikk hardt ut mot denne relanseringen i en tidligere artikkel, men jeg må være ærlig og si at dette ser lekkert ut. At det kommer gratis for oss som har kjøpt det på Steam er jo absolutt et pluss.

 

Men håper fortsatt at Bethesda innser at de må jobbe mer enn bare med grafikken til neste Elder Scrolls-spill. Det er mye rusk i maskineriet deres, og det er det nok i denne relanseringen også.

 

Du gikk hardt ut mot relanseringen ja. Det var bra de ikke lyttet til deg da.......

De har lyttet litt da, siden de ikke kommer til å gi ut neste Elder Scrolls spill før om lenge fordi de vil forbedre spillmotoren sin først :)

Lenke til kommentar

Har et par spørsmål til den oppussede versjonen. Vi det støtte DualShock og XBox-kontrollere for PC? Originalen støtter XBox-kontrollere, men det hadde vært snasent om det hadde hatt native-bindings for Dualshock også.

Bruker det fortsatt DX9, eller er DX-versjonen oppgradert til f.eks. 10 eller 11?

Lenke til kommentar

Får håper de får rettet opp minneproblemene de hadde på PS3. Spillet ble etter hvert håpløst og spillet, jo større minnefila ble. Brukte nesten en halv time å loade opp etter 150-200 timer :p

 

De løses vet at PS4 har 8GB ram ikke 2x256 MB som PS3.

problemet med PS3 er at den hadde litt mindre effektivt minne en 360 som skyrim ble utviklet for. FO:NV med alle dlc hadde samme problemer.

Lenke til kommentar

Jeg gikk hardt ut mot denne relanseringen i en tidligere artikkel, men jeg må være ærlig og si at dette ser lekkert ut. At det kommer gratis for oss som har kjøpt det på Steam er jo absolutt et pluss.

 

Men håper fortsatt at Bethesda innser at de må jobbe mer enn bare med grafikken til neste Elder Scrolls-spill. Det er mye rusk i maskineriet deres, og det er det nok i denne relanseringen også.

 

Tenker du på bugs? Jeg savner en gjennomført dynamisk combat..

Lenke til kommentar

 

Jeg gikk hardt ut mot denne relanseringen i en tidligere artikkel, men jeg må være ærlig og si at dette ser lekkert ut. At det kommer gratis for oss som har kjøpt det på Steam er jo absolutt et pluss.

 

Men håper fortsatt at Bethesda innser at de må jobbe mer enn bare med grafikken til neste Elder Scrolls-spill. Det er mye rusk i maskineriet deres, og det er det nok i denne relanseringen også.

Tenker du på bugs? Jeg savner en gjennomført dynamisk combat..

 

 

Nja, de må gjerne fikse bugs, men det er ikke de som er mest plagsomme akkurat. Jeg vil heller at de skal ordne combatsystemet som du sier, og endre animasjonene slik at personene i spillene faktisk ligner ekte mennesker. Og så kan de gjerne gjøre de mye mindre livløse, og bruke mer enn 4 stemmeskuespillere i spillet. De trenger også å ha reelle valg i questene sine, slik at man faktisk bryr seg om historien som blir fortalt. De har egentlig fryktelig mye jobb fremfor seg hvis det skal bli bra, etter min mening. 

Lenke til kommentar

Enda en unnskyldning fra Bethesda slik at de ikke trenger å lage en ordentlig engine i et par år til. Hvis det neste skikkelige spillet deres fremdeles bruker enginen deres som var utdatert rundt Oblivion tider så blir jeg dypt skuffet.

De har helhjertet omfavnet mods slik at de slipper å slippe ett faktisk ferdig produkt. Jeg er 100% sikker på at på PC så kommer det gamle til å være mange ganger bedre enn remasteren fram til modderene fikser det Bethesda ikke gidder å bry seg med. Men for de som spiller på konsoll så er jo dette bra, nå kan de og modde seg til en god opplevelse.

Lenke til kommentar

 

Håper det kommer med norske tekster i spillet!

 

Kanskje på tide og lære sæg Engelsk? :p

Beklager kommentaren min her nå, jeg er som regel ikke pedantisk; Men jeg er nødt til å si det da det fikk meg til å le meg skakt ihjel:

Hva med å lære seg norsk først? xD ordet "sæg" skrives med e, og regner kanskje med at dette er dialekt, men og/å kan umulig kladres av slikt! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...