Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Har nå gått 1 og et halvt år siden vi så hverandre sist. Bruddet var grunnet i psykiske problemer som gjorde ting vanskelig der og da. Hun slo opp og ville ikke ha mer kontakt. Følelsene var der fortsatt for begge, men ting ble for vanskelig som sagt.

 

Jeg har nå begynt å savne henne veldig og sliter veldig med å ikke sende melding. Hun svarte ikke på siste mail jeg sendte i November.

 

Hun har alltid vært i tankene mine, men det siste året har det gått ganske bra, bortsett fra nå. Savnet har blitt stort og jeg vil så inderlig prøve å etablere kontakt igjen...

 

Hva tenker dere om å sende melding nå?

 

Anonymous poster hash: f1c77...8ab

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke at det viktigste er at du skriver at du vil ha kontakt igjen i den mailen. Jeg tror det viktigste er at du overleverer og setter ord på de gode følelsene du har for henne. Fordi da bærer hun sin halvpart.

 

Send 1 godt skrevet mail hvor du får sagt det, men lov deg selv at du ikke venter på svar, men heller går videre. Fordi etter dette er det ingenting mer du kan gjøre.

 

En person som kan lese sånt, intet mindre enn tidligere intim venn, uten å ta noe hensyn, vil bare gjøre deg vondt.

Endret av Fasiten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...