Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemstilling mellom to gutter som er venner, og meg.


Anbefalte innlegg

jeg har likt en gutt veldig godt en god stund nå og han like meg også tilbake. vi har funnet på mye i det siste og koser oss masse sammen. problemet er at kompisen hans også liker meg og blir såret når vi prater og er sammen. dette gjorde at han sluttet å snakke med meg og sa at det ikke er på grunn av hva han vil, men hva som er greit for kompisen hans, fordi det betyr mye. jeg skjønner hvorfor han priorieter venner fremfor meg, men det er helt jævlig å sitte igjen uten å egentlig få gjort noen ting.. forslag til hva jeg kan gjøre?



Anonymous poster hash: 7c814...91c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der husker jeg var helt vanlig når jeg var i tenårene. 'Bros before hoes'. Var det slik at kompisen din hadde følelser for en jente, enten han hadde sjans eller ikke, så fant man seg en annen jente. Og så tok det en måned/to, og så hadde kompisen din gått videre og det var bare å forsyne seg. 

 

Merkelige linjer du fant mellom linjene, Invader Zim. Har nok absolutt ingenting med det å gjøre :)

Endret av G27
Lenke til kommentar

Det der husker jeg var helt vanlig når jeg var i tenårene. 'Bros before hoes'. Var det slik at kompisen din hadde følelser for en jente, enten han hadde sjans eller ikke, så fant man seg en annen jente. Og så tok det en måned/to, og så hadde kompisen din gått videre og det var bare å forsyne seg.

 

Merkelige linjer du fant mellom linjene, Invader Zim. Har nok absolutt ingenting med det å gjøre :)

Jojo at man respekterer en eks osv er en ting. At man respekterer at en kamerat liker ei dame respekterer man også, men det JEG tolket var at de hadde vært "på 'an" en "stund" noe som antydet for meg at kameraten kommer i ettertid og påpeker at han også vil ha samme mus og derfor ingen skal få :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...