Gå til innhold

The Last of Us utvides med nye eventyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper dette blir bra, men eg er alltid litt skeptisk til slike prequels.

 

Litt av poenget i the last of us er at du starter med ei redd lita jenta som etterkvart blir bråvoksen og i stand til å ta ned "zombier" med både kniv og skytevåpen.

Så skal karakterutviklinga stemme overens så kan det ikkje være spesielt mykje action med skyting og slossing i prequelen.

 

Men eg krysser fingrane for at dei finner ei god løysning.

Lenke til kommentar

Håper dette blir bra, men eg er alltid litt skeptisk til slike prequels.

 

Litt av poenget i the last of us er at du starter med ei redd lita jenta som etterkvart blir bråvoksen og i stand til å ta ned "zombier" med både kniv og skytevåpen.

Så skal karakterutviklinga stemme overens så kan det ikkje være spesielt mykje action med skyting og slossing i prequelen.

 

Men eg krysser fingrane for at dei finner ei god løysning.

 

Gjør jo ingenting om det er en del action.

Ellie var jo ganske beinhard og kamperfaren før hun møtte Joel da. Altså, fra første stund vi ble kjent med henne var hun en tøffing. Så hun har nok vært oppi en del før dette.

Lenke til kommentar

Jeg føler nok at utviklerne vil prøve å finne en balanse her. Tviler på at de kommer til å overdrive action sekvensene, med tanke på at publikum reagerte veldig positivt på det følelsesmessige aspektet ved spillet. De leverer nok mer av det folk likte, og legger mye fokus på karakterutvikling.

 

Håper hvertfall det da ditt syn her på en utvidelse i forhold til TLOU burde vært en oppskrift for de fleste spill hva videreutvikling angår :)

 

Høres perfekt ut, og om Naughty kommer til å gjøre det du sier vil det nok slå ann som bare rakkern :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette gleder STORT, da The Last of Us er eneste grunnen til at jeg kjøpte PS3 :-D

 

Hehe, samme her.

 

Kjøpte PS3 2 dager før jeg spillet ble sluppet. Dette var så jeg kunne få koblet opp og oppdatert alt til release-dagen. Kjøpte det deretter på release-dagen, runnet det og har ikke rørt PS3-en siden igrunn. Så jeg gleder meg jeg også kan man si :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...