Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til salg av en Daelim Roadwin


Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte en Daelim Roadwin 2007 for snart 2 år siden.

 

Den har endt opp i garasjen etter jeg hadde kjørt den utrolig lite og ikke fikk meg lappen alikevel. Jeg hadde tenkt å få solgt den men den veltet og da knakk forhvileren, jeg sendte inn et bilde av skaden til et verksted og de sa det var "fothviler braketten" og jeg ble fortalt at det var relativt enkelt å få fikset selv. Men ettersom jeg ikke er så veldig flink når det kommer til MC klarte jeg ikke finne delen som jeg trengte, også venner av meg som er veldig interessert i MC visste ikke hvor jeg kunne få kjøpt den delen hen.

 

 

 

Foto0294.jpg

 

 

 

Derfor trenger jeg hjelp til riktig pris jeg kan selge sykkelen for, evt. hvor jeg kan få kjøpt den delen jeg trenger.

 

Det er en kåpeøs Daelim Roadwin 2007 modell, den er veldig lite kjørt og har vært eid av 2 eiere før meg, en kjøreskole og en privatperson som brukte den til og fra jobb. Den har ganske mange rustflekker på rammen etter den har stått i garasjen, men bortsett fra det så fungerer den som den skal. Jeg kjøpte den for 17 000,-

 

 

 

Foto0300.jpg

Foto0302.jpg

 

 

 

På dette punktet her så har jeg bare lyst å få solgt sykkelen så fort som mulig til en rimelig pris, men jeg vet rett og slett ikke hva jeg kan selge sykkelen for og hvor vanskelig det er å få fikset skaden og rusten selv før jeg selger den, eller om jeg bare skal selge den slik den er å få mindre penger for den. Som sagt har jeg mest lyst til å bare få solgt den slik den er bortsett fra om prisforskjellen er veldig stor.

 

Takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...