Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Billettene til norwegian ligger på 2000,- på Mai neste år til New York. Tenkte derfor jeg like greit kunne bestille t/r billett med united som robertaas nevnte tidligere her, så jeg kunne vise returbillett også om det skulle bli nødvendig. men nå har prisen sannelig gått opp.

 

Shiet.

 

Registrerte et prisvarsel med skyscanner, men det som er litt dumt er at det kun er mulig for en spesiell dato, ikke hele måneden, sånn som økene deres.

Registrerte meg også som mottaker av nyhetsbrevene til Norwegian og SAS tror jeg det var, mulig det kommer noe der som jeg kan benytte meg av. :)

Noen andre jeg burde motta nyhetsbrev fra om jeg håper på et godt billetttilbud til USA?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle som flyr over er vel fordel å abbonere på. Lufthansa, United, American, BA, KLM, Air France et al.

 

 

Abonnerer på nyhetsbrevet til United, men kan ikke huske at de en eneste gang har varslet når de har hatt lav pris over Atlanteren. Det gjelder å følge med på Lufthansa og KLM, når de har tilbud så legger United seg under dem etter noen timer.

 

KLM hadde jeg allerede registrert meg hos, glemte det. Har prøvd, men finner ingen steder jeg får registrer meg hos lufthansa. Må man lage seg konto eller?

Lenke til kommentar

 

KLM hadde jeg allerede registrert meg hos, glemte det. Har prøvd, men finner ingen steder jeg får registrer meg hos lufthansa. Må man lage seg konto eller?

Anbefaler å gå til websiden til ufthansa. Link for nyhetsbrev ligger sånn ca. midt på startsiden. :green:

 

Der fant jeg det gitt. Linken ser ikke ut til å fungere for öyeblikket, for pröve igjen om noen dager. :)

 

Nytt spörsmål:

Som sagt vet jeg ikke hvor eller når jeg drar fra USA, derfor hadde det värt best å bestille flybillett hjem når det blir kartlagt, som jeg sikkert finner ut etter 1-2 måneder i Amerika. Men man skal vel helst ikke komme spankulerende uten returbillett når man ankommer.

 

Hadde det värt mulig å bestille en "flexbillett" hos norwegian, og få denne refundert etter jeg har kommet meg ut av flyplassen? Dette ville jo värt en enkel og gratis lösning.

Noen innvendinger?

Lenke til kommentar

Air France

 

Los Angeles 3241,-

San Francisco 3241,-

 

  • Book until: 30th September 2014
  • Travel from 15th October 2014 to 31st March 2015
  • Black out period: between 18-Dec-14 - 22-Dec-14 and between 2-Jan-15- 5-Jan-15
  • The fares given include all taxes
  • Valid for departure from Oslo. Destinations also available from Stavanger.

 

Booket nettopp OSL-CDG-LAX // SFO-AMS-OSL i februar til 3275,- :D

Lenke til kommentar

 

Matches av flere. Fra BGO finner jeg LH til 2 672,-, KL/DL til 2 669 og BA til 2 808,- i november.

United annonserer ikke disse prisene, så det er vel heller de som har matchet de andre. Uansett er det mye billig til USA nå.

 

Noe spesielt du vil anbefale? Har bl.a. sett på en del byer på østkysten, men har bare funnet NYC veldig billig. St Maarten er alltid et løst mål, men har aldri funnet tid og pris som har vært bra nok.

Lenke til kommentar

 

Noe spesielt du vil anbefale? Har bl.a. sett på en del byer på østkysten, men har bare funnet NYC veldig billig. St Maarten er alltid et løst mål, men har aldri funnet tid og pris som har vært bra nok.

Boston, Miami, Orlando, San Fransisco og LA skal også være tilgjengelig rundt 3k nå.

 

Har vært alle stedene utenom Boston, men finner bare priser på rundt 4000-4500 dit. Litt surt at det er så stor forskjell, men tror likevel det blir Boston fremfor en ny New York-tur.

Lenke til kommentar

Har vært alle stedene utenom Boston, men finner bare priser på rundt 4000-4500 dit. Litt surt at det er så stor forskjell, men tror likevel det blir Boston fremfor en ny New York-tur.

Bruk flybilligst.com og priskalenderen til United for å finne når det er billigst, United er ikke med på flybilligst.

Du vil finne Boston fra 3000,- med Lufthansa og fra 3124,- med United.

Lenke til kommentar

 

Har vært alle stedene utenom Boston, men finner bare priser på rundt 4000-4500 dit. Litt surt at det er så stor forskjell, men tror likevel det blir Boston fremfor en ny New York-tur.

Bruk flybilligst.com og priskalenderen til United for å finne når det er billigst, United er ikke med på flybilligst.

Du vil finne Boston fra 3000,- med Lufthansa og fra 3124,- med United.

 

Jeg bruker hovedsakelig kayak.no og ITA Matrix, som begge har med United (også de laveste prisene). Finner ikke igjen de prisene fra BGO, men ser at jeg kommer til ca 3400-3500 med Delta i januar. For mitt vedkommende må det imidlertid være med American, ettersom jeg har noen AA-vouchere for oppgradering fra økonomi til business liggende (som går ut i mars). AA matcher prisene til NYC og LAX, men lite annet ser det ut til.

 

Har du vært noen steder i nærheten av Dallas som kan anbefales? Ettersom DFW er en AA-hub kan det være aktuelt å reise i/rundt Texas.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...