Gå til innhold

17mai krise, butikker åpne idag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, ikke for å være frekk, men det er grøt. Hva er det man kan gjøre feil?

 

Skikkelig rømmegrøt er ikke bare-bare, hvis man skal sile ut fettet og gjøre alt riktig. Uansett er dette en prosess som tar rundt en time, så dersom det bare er et kvarter til gjestene kommer ville jeg også gått for ferdigpakke.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Jeg vet dette er en gammel tråd, men er det noen som vet om bunnpris har åpent i dag? Er omtrent tom for mat, og fullstendig tom for pålegg, så det blir brød med smør og en boks med lapskaus frem til i morgen om jeg ikke får handlet.

ps. om det hjelper er det spesifikt bunnpris lerkendal jeg lurer på.

Lenke til kommentar

Jeg har merket det blandt en del av de jeg studerer med, og har også merket meg selv som et unntak. Jeg kjøper for det meste i bulk når noe er på tilbud, og som regel har jeg alltid mat for minst 3-5 dager, men det var en lang helg og jeg fikk ikke handlet inn før... Uansett, jeg overlever greit til i morgen på det jeg har, blir bare litt kjedelig kveldsmat og frokost :p

Lenke til kommentar

Å alltid vere open (som i kvar dag, òg sundagar) er vel ein del av konseptet til Bunnpris (som er årsaka til at det umenneskeleg dårleg plass mellom hyllene), så eg skulle tru den var open.

 

At Joker er open til kl. 23 kvar dag er derimot ikkje sant. Det kan godt hende Helnes sin Joker har desse opningstidene, men eg veit om minst éin Joker-butikk som er stengt på sundagar og stenger lenge før kl. 23 andre dagar.

Lenke til kommentar

Å alltid vere open (som i kvar dag, òg sundagar) er vel ein del av konseptet til Bunnpris (som er årsaka til at det umenneskeleg dårleg plass mellom hyllene), så eg skulle tru den var open.

 

At Joker er open til kl. 23 kvar dag er derimot ikkje sant. Det kan godt hende Helnes sin Joker har desse opningstidene, men eg veit om minst éin Joker-butikk som er stengt på sundagar og stenger lenge før kl. 23 andre dagar.

Åh, vent, du har helt rett. Glemte at det bare var de Joker-butikkene som var i de større byene. My bad :(

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...