Gå til innhold

Anmeldelse: Need for Speed: Undercover (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår ikke helt hvorfor folk kommer fram med "Omg verste spillet ever omfg. Drit spill etc"

 

For meg var spillet ganske ok, eneste jeg har og si er at cutscenes var noe dårlig laget og utvalget av styling var extremt lite (med unntak av vinyls og farger) + spillet var alt for enkelt.

 

Fartsfølelsen var der (spiller med bumper camera) og det var gøy å spille på master events.

 

Bilene var råe så lenge du litt creative.

Lenke til kommentar
Forstår ikke helt hvorfor folk kommer fram med "Omg verste spillet ever omfg. Drit spill etc"

 

For meg var spillet ganske ok, eneste jeg har og si er at cutscenes var noe dårlig laget og utvalget av styling var extremt lite (med unntak av vinyls og farger) + spillet var alt for enkelt.

 

Fartsfølelsen var der (spiller med bumper camera) og det var gøy å spille på master events.

 

Bilene var råe så lenge du litt creative.

 

ja kan være enig med at å si det er bare drit å sånt kunne man latt være, så der støtter jeg deg. forum skal jo være til hjelp, å det hjelper jo ikke å skriv at det er det dårligste spillet man har vert borti. da syns jeg man skal begrunne påstanden:)

 

jeg har prøvd det selv nå, men syntes det ikke passet mer en et spill jeg kan sitte å spille på skolen. det var nesten ingenting nytt, syntes styringen på bilene var generelt dårligere en i tidligere spill. å menyene syntes jeg var veldig dårligt gjennomført.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette spillet er et av de værste bilspillene jeg har spilt. Jeg la det fra meg etter 1 times spilling, det er ikke verdt å bruke mer tid på det. Ville gitt de noe sånt som 3/10.

 

Det er dobbelt så bra kjøresystem i et spill som GTA IV, og jeg morer mye meg mer med å bruke piltastene i kjøringa her en ordentlig ratt med giring til NFS Undercover.

 

NFS Underground 1+2 hadde samme problemet, men ikke på langt nær like ille, og her hadde man moduser som drift og dragrace som var mine favoritter. I Undercover var omtrent alle løpene jeg prøvde helt like, jeg kjører i 5 sek, tar ledelsen og holder den resten av løpet, jippi.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

NFS Undercover........

 

Hva har de gjort med grafikken i dette spillet uansett hva slgs pc så hakker det som et helvete.

 

Tidligere spill som Need for Speed: Underground 2 som jeg syns var utrolig moro og spille alt derfra har de fjernet.

Endret av alphadec
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...