Gå til innhold

Anmeldelse: Need for Speed: Undercover (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe,

høres ut som at han blir mer forbanna etterhvert som han skriver:P

har aldri vert nå storfan av need for speed pga at det var ikke et realistisk spill eller urealistisk spill. det har bestandig ligget å vippet på imellom å slike spill fungerer aldri for meg:P(dette er da siden most wanted kom)

 

 

For min del syntes jeg Most Wanted var et brukendes spill. Det var liksom noen utfordringer og mye underholdning i det.

 

Undercover syntes jeg er helt rævva. Den timen jeg spilte det slapp jeg gassen 2 ganger; og det for å gå inn i menyene...

 

Strikkmotoren viste seg forresten fra sin verste side så langt.

 

Hot Pursiut 2 er min favoritt. Med det første og andre spillet på de følgende plassene. Likte ikke Porsche- utgaven pga at kjørefølelsen var dårlig (har ikke prøvd det siden. Mulig jeg tok helt feil :) ).

Lenke til kommentar

Etter å ha lest så mye negativt om undercover....måtte jeg bare teste det ut. Most wanted er jo bare så MYE bedre på alle punkter :yes:

 

Det dummeste jeg noen gang har gjort var og innstalere undercover 24:00 i går kveld, testa 2 løp, og det var nok til ødelegge nattesøvnen. Undercover føltes som 10 år bakover i tid i forhold til Most Wanted.

 

Dro frem Most Wanted ut av skuffen for 1 måned siden for og varme opp til undercover, men undercover kommer nok aldrig til å spilles mere gitt.

 

Var dumt de klarte å forventningene mine skyhøye, dette ble et langt stup :thumbdown:

Lenke til kommentar
Alt etter Hot Pursuit II har jo vært en skam for hele serien, greit nok at de første spillene hadde noen litt svakere sider de også, men de var faktisk noe av det beste innen bilspill du kunne oppdrive på den tiden, og så utrolig morsomt det var!

 

Husker tiden med Need of Speed II: Special Edition (eller var det Second Edition?), Need for Speed Road Challenge på PlayStation osv.. Det var tider det!

 

Helt siden Underground har spillet gått i en HELT gal retning og bare blitt dårligere og dårligere, nå er det hele bare en dårlig melkning av et merkenavn fra Electronic Arts sin side, alt som heter kvalitet er jo ribbet bort fra serien for lenge siden :thumbdown:

 

Dropp spillet til neste år og fokuser heller på å få inn et skikkelig utvikler team og sett dere ned å sett sammen et Need for Speed av den gode gamle typen! Ikke noe mer fjortis underground skvip..

 

 

Det het ihvertfall SE, NFS Porsche er jo også fantastisk. Mener det var second edition. Det har blitt en ræva parodi på amerikanske b filmer, filmsekvensene er LAME. Filmene er basert på en så syltynn historie at det er rart det i hele tatt selger. Men det gjør det, ironisk tusen takk til EA.

Lenke til kommentar

also je gliker best:

NFS hp2

NFS u va rohgså bra og nåkka helt nytt liker japaneren men det tuning skylle vart mehr med still. alle farger som exsisters klistra i 1000 vinlye rog sån nei takk. mer sånn f. eks. alt i svart grønn neon(ikke sån pulserende det suger) også stillige pimp hujuler det holder vinyl trengs ikke.

 

NFS u2 var også ikke dårlig men nesten samme som nfs u

 

NFs most wanted var veldig bra. speed !!!!!!!!!

NFS carbon og PRo street har jeg ingenting og si over en HELT SHIT DÅRLIG

 

NFS undercover er heller ikke bra men bedre en NFS prostreet

 

men det er enda håpning. neste NFS skal urvikles in 24 månder i steden for 12 månder håpper at det hjelper

Lenke til kommentar

Jeg må bare si det at etter NFSHP2 har hele serien gravd seg lengre og lengre ned i grava. Husker NFSU var litt tøft i begynnelsen pga styling delen, men resten var bare drit.

 

Det beste fra NFS serien må ha vert Porsche 2k. Der fokuserte de på realisme, og bilene kunne faktisk snurre hvis man hadde mye krefter ut av svingene. Og i tillegg måtte man bremse "mye" for å klare svinger.

 

Neste NFS spill bør være noe i Porsche 2k sjanger. Med motor trim, skade modell, og realisme. Gjør det heller litt krevende å kjøre, eller at man kan velge å slå på strikk og arcade modus for dem som vil ha sånn drit. Om det er porsche eller ikke gjør meg ingenting. Det kan godt bli et spill som retter seg litt mere mot gran turismo serien. Den type spill trenger mere konkurranse, og NFS kan klare å få det til. Om det blir like realistisk som gran turismo er ikke så viktig bare man må bremse for å klare svingene, og få en viss realisme når det kommer til over og understyring.

 

Tenkte å prøve NFS Undercower, men må veit jeg ikke om jeg gidder etter å lest artikkelen. Spillet virker så dårlig at det ikke er nødvendig å prøve engang.

Lenke til kommentar
hehe,

høres ut som at han blir mer forbanna etterhvert som han skriver:P

har aldri vert nå storfan av need for speed pga at det var ikke et realistisk spill eller urealistisk spill. det har bestandig ligget å vippet på imellom å slike spill fungerer aldri for meg:P(dette er da siden most wanted kom)

 

 

For min del syntes jeg Most Wanted var et brukendes spill. Det var liksom noen utfordringer og mye underholdning i det.

 

Undercover syntes jeg er helt rævva. Den timen jeg spilte det slapp jeg gassen 2 ganger; og det for å gå inn i menyene...

 

Strikkmotoren viste seg forresten fra sin verste side så langt.

 

Hot Pursiut 2 er min favoritt. Med det første og andre spillet på de følgende plassene. Likte ikke Porsche- utgaven pga at kjørefølelsen var dårlig (har ikke prøvd det siden. Mulig jeg tok helt feil :) ).

 

ja av de tre siste er most wanted helt klart best, men storryen blir for kort synes jeg, så jeg ente altid opp med å kjøre rundt å prøve å få masse politi i helene:D

Lenke til kommentar

jeg hadde blitt glad for et "need for speed" spill der dette hadde blitt fokuset:

 

1. slutt med kun urbane miljøer i trange gater og på nattid... få litt store motorveier og landevei som i hot pursuit 3 med litt kick ass omgivelse grafikk

 

2. likte godt at man kunne kjøre helt fritt som i underground 2 så vil gjerne har mer av det...

 

3. ikke fokuser kun på japanske biler... se å få inn litt div fra gamle mustanger til nye lamboer

 

4. GI REALISTISK FARTSFØLELSE! og se å lag det så man faktisk må bremse i svinger...

 

5. mulighet for å skade bilen hadde vert fint

 

6. og seff må politi være med...

Lenke til kommentar

Har spilt gjennom alle nfs spilla utenom hp2 og ikke testa det siste. gikk mye tid med nfs2 og ikke minst nfs3 med alle mulige nedlastbare biler.

Grunnen til at porsche challenge skiller seg ut er at det egentlig ikke var et nfs spill, men det ble gitt ut på nytt som nfs porsche unleashed fordi det ikke solgte nok.

 

Underground var jo originalt men savnet landeveiene.

Most wanted hadde herlige(intense) politijakter :)

 

Om man ønsker seg åpne områder og landeveier, tenker jeg på Test Drive Unlimited av nyere spill (ja, det har sine mangler men tøft likevel)

 

Av realistiske (sim) så må jeg anbefale iRacing, overlegent alle tidligere simulatorer når det gjelder kjørefølelse. Mangler litt funksjoner men det er under konstant utvikling siden det er abbonementsbasert.

Lenke til kommentar
jeg hadde blitt glad for et "need for speed" spill der dette hadde blitt fokuset:

 

1. slutt med kun urbane miljøer i trange gater og på nattid... få litt store motorveier og landevei som i hot pursuit 3 med litt kick ass omgivelse grafikk

 

2. likte godt at man kunne kjøre helt fritt som i underground 2 så vil gjerne har mer av det...

 

3. ikke fokuser kun på japanske biler... se å få inn litt div fra gamle mustanger til nye lamboer

 

4. GI REALISTISK FARTSFØLELSE! og se å lag det så man faktisk må bremse i svinger...

 

5. mulighet for å skade bilen hadde vert fint

 

6. og seff må politi være med...

 

5. mulighet for å skade bilen hadde vert fint

 

den skulle gått an å skru av, tenker det blir veldig iriterende. nettopp vert å lakert bilen å sotte på masse stæsj åsså kommer det en idiot av en trafikant å treffer deg:P

Lenke til kommentar
jeg hadde blitt glad for et "need for speed" spill der dette hadde blitt fokuset:

 

1. slutt med kun urbane miljøer i trange gater og på nattid... få litt store motorveier og landevei som i hot pursuit 3 med litt kick ass omgivelse grafikk

 

2. likte godt at man kunne kjøre helt fritt som i underground 2 så vil gjerne har mer av det...

 

3. ikke fokuser kun på japanske biler... se å få inn litt div fra gamle mustanger til nye lamboer

 

4. GI REALISTISK FARTSFØLELSE! og se å lag det så man faktisk må bremse i svinger...

 

5. mulighet for å skade bilen hadde vert fint

 

6. og seff må politi være med...

Du beskriver Test Drive Unlimited ganske bra. Kanskje det er verd et forsøk? TDU har en hel hawaiisk øy med nydelige omgivelser og fantastisk natur å boltre seg på, du kan kjøre fritt på hele øyen, det er alle mulige eksklusive biler med, ingen tuning og styling, ingen nos, men ren fartsglede der bremser er obligatoriske. Ingen skademodell (desverre), men det har politi.

Endret av kajac
Lenke til kommentar
jeg hadde blitt glad for et "need for speed" spill der dette hadde blitt fokuset:

 

1. slutt med kun urbane miljøer i trange gater og på nattid... få litt store motorveier og landevei som i hot pursuit 3 med litt kick ass omgivelse grafikk

 

2. likte godt at man kunne kjøre helt fritt som i underground 2 så vil gjerne har mer av det...

 

3. ikke fokuser kun på japanske biler... se å få inn litt div fra gamle mustanger til nye lamboer

 

4. GI REALISTISK FARTSFØLELSE! og se å lag det så man faktisk må bremse i svinger...

 

5. mulighet for å skade bilen hadde vert fint

 

6. og seff må politi være med...

Du beskriver Test Drive Unlimited ganske bra. Kanskje det er verd et forsøk? TDU har en hel hawaiisk øy med nydelige omgivelser og fantastisk natur å boltre seg på, du kan kjøre fritt på hele øyen, det er alle mulige eksklusive biler med, ingen tuning og styling, ingen nos, men ren fartsglede der bremser er obligatoriske. Ingen skademodell (desverre), men det har politi.

 

 

nice! skal prøves :D

Lenke til kommentar

Det er synd å se hvordan serien har utviklet seg, de første NFS spillene var jo herlige, og jeg tilbrakte mange timer forann spesielt 2'ern. Savner den tia hvor de la vekt på vakre omgivelser, husker spesielt en bane i fra NFS serien, porche (stavet galt, orker ikke slå det opp) eller noe, hvor man kjørte en slags ut-på-landet bane, der man passerte et området hvor trærne hang over veien og ga noen fantastiske effekter med lys/skygge og fallende løv, gi meg mer av det!!

 

Kjøre i byer er jo bare deprimerende, like gøy som å sitte på bussen en time hver vei til jobben som jeg gjør hver dag :/

 

OG I HIMMELENS NAVN VÆR SÅ SNILL Å SKAP LITT KJØREFØLELSE!! :`(

Det kan gjerne være arkade, men det må også være til en viss grad noen form for utofrdring å kjøre. Det er gøy med spill man føler man utvikler seg i og blir bedre, istedenfor å suse avgårde i 400 km/h i motsatt kjøreretning mens man kan koste på seg en breisladd - seff i minst 350 km/h+ er nema problema!

 

Edit : 5 er en all for god karakter for dette spillet, 3/10 eller 4/10 ville være mer riktig å bruke synes nå jeg. Fin grafikk, og kan være stressende / spennende på noen få områder rettferdiggjør ikke en 5'er, når jeg har sett mange andre spill med langt bedre potensiale få langt lavere poengscore.

Dette spillet er rett og slett håpløst, og gjør alt feil, utennom grafikken så klart.

 

Edit 2, angående karakteren : For ikke å snakke om, hvor er orginaliteten til spillet? Det er like null, og burde belønnes deretter. NFS er et oppbrukt navn, og kommer de ikke med en mer realistisk kjørefysik snart så trur jeg man trygt kan starte å kalle det SØPPEL.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...