Gå til innhold

Anmeldelse: Need for Speed: Undercover (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra anmeldelse. Satt meg ned i helga og spilte det litt uten noen store forventninger, ble så klart skuffet. Jeg syntes denne serien har kjørt i grøfta for lenge siden og de vanskelig for redningsmannskape å redde den nå. helt siden carbon har jeg atter en gang blitt skuffet av et nfs spill. de fleste idene er nå brukt opp, de må tenke uttafor boksen og finne på noe nytt...

Endret av LaviX
Lenke til kommentar

Alt etter Hot Pursuit II har jo vært en skam for hele serien, greit nok at de første spillene hadde noen litt svakere sider de også, men de var faktisk noe av det beste innen bilspill du kunne oppdrive på den tiden, og så utrolig morsomt det var!

 

Husker tiden med Need of Speed II: Special Edition (eller var det Second Edition?), Need for Speed Road Challenge på PlayStation osv.. Det var tider det!

 

Helt siden Underground har spillet gått i en HELT gal retning og bare blitt dårligere og dårligere, nå er det hele bare en dårlig melkning av et merkenavn fra Electronic Arts sin side, alt som heter kvalitet er jo ribbet bort fra serien for lenge siden :thumbdown:

 

Dropp spillet til neste år og fokuser heller på å få inn et skikkelig utvikler team og sett dere ned å sett sammen et Need for Speed av den gode gamle typen! Ikke noe mer fjortis underground skvip..

Lenke til kommentar

Så anmeldelsen på gametrailers, virket ikke som de hadde spilt most wanted da de fortalte om alle funksjonene spillet hadde (alle var jo i most wanted). Siden vi snakker om hvilke spill som er best: jeg har ikke spilt alle, men jeg synes at most wanted (som kom etter hot pursuit 2) var et verdig nfs spill, selv om det ble kjedelig etterhvert.

 

Favorittspillet er nfs 2: special edition. Muligheten til å hoppe utenfor stup, splitscreen på pc, koder som gjør at du kunne kjøre skolebusser og t-rex, og urealistiske baner og fart. <3

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Alt etter Hot Pursuit II har jo vært en skam for hele serien, greit nok at de første spillene hadde noen litt svakere sider de også, men de var faktisk noe av det beste innen bilspill du kunne oppdrive på den tiden, og så utrolig morsomt det var!
Helt enig. Det kanskje viktigste for min del, var at spillene hadde et markant særpreg, i motsetning til de sjelløse NFS-spillene som blir dumpet ut av EA nå om dagen.

 

Dropp spillet til neste år og fokuser heller på å få inn et skikkelig utvikler team og sett dere ned å sett sammen et Need for Speed av den gode gamle typen! Ikke noe mer fjortis underground skvip..
Tror faktisk de i de siste årene har hatt 2 utviklerteam som tar for seg annahvert spill, ála CoD-serien, og at dette spillet er det første "resultatet" av at utviklerne får et ekstra år på seg. Isåfall er det desto verre. Har ingen kilder på dette, så skal ikke garantere for det though.

 

Denne anmeldelsen bekreftet egentlig alle mine fordommer mot spillet. Kommer nok ikke til å prøve det, langt mindre kjøpe det, og når det gjelder de siste tilskuddene i NFS-serien, føler jeg faktisk ikke at det er et kriterie for å dømme de nord og ned.

 

Men, for å si noe positivt om det hele, er det nok mange som kommer til å få mye glede ut av dette spillet. Som en vis mann(Bear^) en gang sa: Hvis man trives med å ri rundt på et fullpyntet juletre med gressklippermotor, så er nok de nyeste tilskuddene til NFS-serien midt i blinken ;)

Lenke til kommentar

Mitt gjennobrudd var når jeg slo min seks år eldre bror i NFS 2: SE :p

 

Det spillet kan jeg spille i dag å nyte. NFS 4: Road Challenge var også meget bra også hadde vi NFS 5: Porsche. Jeg mener nå at det gikk ned med NFS: Hot Pursuit 2, de fleste banene var forskjelling versjoner av hverandre og ingen cockpit cam. NFS: Underground slet med faktumet at hver bane var den samme, det har alle andre NFS spill etter det også gjort.

Lenke til kommentar

Kjedelige urbane landskap, nok en gang. Jeg syns de kan begynne å variere litt.

 

Samme fysikk, flere biler og ikke stappet med japanske sportsbiler men mer forskjellige typer kjøretøy hadde vært tøft, og behold finpuss nådagens grafikk. Alt dette stappet i NFS Hot Pursuit og High Stakes miljø og omgivelser spesielt!

 

Det hadde vært topp det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

De tidlige Need for Speed-spillene var eksotiske, dette er harry.

 

Akk, så sant, så sant. Need For Speed, NFSIII: Hot Pursuit og NFS: Porche 2000 er alle noen utrolig fantastiske bilspill mens dette middelmådige helvetet som serien har blitt dratt ned i gjør at jeg forbanner EA i søvne.

Lenke til kommentar

hehe,

høres ut som at han blir mer forbanna etterhvert som han skriver:P

har aldri vert nå storfan av need for speed pga at det var ikke et realistisk spill eller urealistisk spill. det har bestandig ligget å vippet på imellom å slike spill fungerer aldri for meg:P(dette er da siden most wanted kom)

Lenke til kommentar

Gief Hot Pursuit! Helt siden Underground (Spilte Underground 2 en god del, men det er jo klart.. er ikke et bra spill) har serien gått rett ned. Historie i et kjørespill? Hvor alle scenarior tilfeldigvis skjer på gata? EA, vi har sagt det før og må vist si det igjen; LA NAVNET DØ! Det har jo ikke et fnugg av verdighet igjen!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...