Gå til innhold

Friedzonet


324zraw4

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt på 15 år som nettop ble friendzonet. Jeg har likt en jente en stund nå og har hørt fra venner osv at hun liker meg også. For noen dager siden var vi på fest sammen og vi klinte osv, spurte hva hun tenkte og fremdriften men da sa hun at hun likte meg veldig godt, men bare som venn. Hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra! Vær glad for at du er bare 15år, det er et enkelt spill som har ikke endret seg over tiden. Aldri. :) Det gjelder bare å forstå spillets regler

 

Husk at når du er needy, så har du blitt uinteressant for jenter. Feilen du gjorde var å spørre henne hva hun tenkte og hva fremdriften skulle bli. Du overlot kontroll til henne, altså her har du blitt needy. Du er ikke nå lenger en mystisk person for henne. Du må være mer laidback, men samtidig fastbestemt på hvordan ting skal være altså ta styring. Vær en bad boy uten å være drittsekk.

 

Når du har dreit deg ut eller blitt uinteressant for ei jente, så bare Move on som Jokerjævel sa. Drit i henne og gå for nye jenter, hun kommer til å trygle etter deg. Men hvis hun gjør ikke det allikevel, så er det uansett Move on! ;) 

Endret av #Benbjo_Fox
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...