Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne tenkt meg å være i et romskip type Passengers. Helt mutters alene bare sammen med en sånn barrobot i 90 år.

Hadde vært fint.

Vet ikke om jeg ville vekket opp en kvinne. Kanskje etter en lang tid og lang vurdering.

 

inb4 Passenger spoilerss

 

 

Husker noen nevnte at Passengers kunne blitt en bra thriller om perspektivene i filmen ble byttet om. At vi så filmen fra Jennifer Lawrence's synspunkt. Der hun våkner og forelsker seg i Chris Pratt. For så å finne ut at det var hans feil at hun våknet.

 

edit: Jeg vil bygge mer på denne versjonen!

 

Hun finner ut av det, dreper Chris Pratt. Så ender filmen med en laang scene der hun sitter alene i stillheten.

 

Før filmen ender med at hun vekker en mann.

 

Endret av Jokerjævel
  • Liker 2
Lenke til kommentar

inb4 Passenger spoilerss

 

 

Husker noen nevnte at Passengers kunne blitt en bra thriller om perspektivene i filmen ble byttet om. At vi så filmen fra Jennifer Lawrence's synspunkt. Der hun våkner og forelsker seg i Chris Pratt. For så å finne ut at det var hans feil at hun våknet.

 

edit: Jeg vil bygge mer på denne versjonen!

 

Hun finner ut av det, dreper Chris Pratt. Så ender filmen med en laang scene der hun sitter alene i stillheten.

 

Før filmen ender med at hun vekker en mann.

 

I'd watch it

Lenke til kommentar

Tilbud om lageransvarlig-stilling. 35% i begynnelsen.

159,- timen, like mye som de uten utdannelse.

Men var styr med hofta som jeg skal operere, så må tenke litt begge to.

 

Kan jeg be om utkast på avtalen nå selv om? Vil se om den lønna er rett ...

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Litt relevant til det du skriver der:
 
jeg ble vettskremt av all svetten som kom fra hodet mitt som en følge av sykdommen. det virket som om kroppen gjorde et skikkelig stort krampetrekk.
 
har funnet ut at det skyldes diabetesen. men er skremt nok til at jeg trolig må flytte til et varmere sted for noen år. Har arbeidsforpliktelser til januar 2020.
 
dette skremte meg. føltes som om kroppen min brente og jeg var helt gjennomvått natt etter natt.
 
California er nok stedet for meg.

 

Ikke så vidt jeg vet? Men når jeg googler det så får jeg bare opp treff på nord-norske avisartikler.

 
la merke til det samme og har aldri hørt uttrykket før i andre deler av landet.

Endret av Omnia vincit amor
Fletting.
Lenke til kommentar

Litt relevant til det du skriver der:

 

jeg ble vettskremt av all svetten som kom fra hodet mitt som en følge av sykdommen. det virket som om kroppen gjorde et skikkelig stort krampetrekk.

 

har funnet ut at det skyldes diabetesen. men er skremt nok til at jeg trolig må flytte til et varmere sted for noen år. Har arbeidsforpliktelser til januar 2020.

 

dette skremte meg. føltes som om kroppen min brente og jeg var helt gjennomvått natt etter natt.

 

California er nok stedet for meg.

 

 

la merke til det samme og har aldri hørt uttrykket før i andre deler av landet.

 

Har faktisk veldig lyst til å flytte til California selv, men medisinene jeg trenger koster nesten 10 000 kr i måneden i USA uten forsikring. Spania er overraskende valg nr 2 pga pollen allergiene mine. Det er visst ganske greit å bo der det er tørt for oss med allergier og astma har jeg hørt.

Vil hovedsaklig flytte for å komme meg unna snøen...

Lenke til kommentar

da jeg kom fram til California hadde jeg kriteriene:

 

- varmt klima slik at jeg slipper diabetes-relaterte forverringer av sykdommer

 

- relevant arbeidsmarked for kompetansen jeg besitter

 

liker egentlig snø og kulde, men er lei av å bli syk ettersom diabetes forverrer alt. 

 

det eneste negative med California er en fyr jeg vet om som studerte sosiologi på University of California, Riverside. han vil sikkert være buddy-buddy og greier. yuck..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...