Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Du sammenligner Guantanamo Bay med konsentrasjonsleirene i Tyskland og gulagleirene i Sovjet?

 

Og hva mener du med sosiale avik? Er uansett helt uenig, sosialisme er ikke greit under noen omstendigheter. Det finnes ikke et sosialistisk land i verden som ikke har vært forferdelige steder å bo i. Omtrent alle sosialistiske land har også drept de som prøver å emigrere fra deres "paradis". Sosialisme bygger på ideen om at man skal få ingenting igjen for innsatsen man viser, og det er urretferdig at folk får belønning for arbeidet de gjør. Sosialisme bygger også på at alt skal styres av staten og i hovedsak eies av staten. Alt standariseres og man får ikke individuelle tilbud. Friheten til å velge er helt borte. Og om ikke dette var nok, alle sosialistiske systemer har vært svært fattige.

 

Jeg vet ikke om du prøver å latterligjøre sosialisme, men jeg får en dårlig smak i munnen av meningene dine.

 

 

Hvis du tror sosialisme bare handler om økonomi, så tar du feil. Det er en grunn til at barn i skolen, barn som løper rundt, som liker å leke i skogen, som finner glede ved å gå baklengs, f.eks lærer om at homofili er helt greit og helt naturlig, og det er kanskje ok, men det handler om prinsippet og da kan man ikke lengre si at man er fri til å tro, tenke og mene akkuratt hva man vil om den saken. Det er sosialisme. Det ligger i ordet. Det høres kanskje ut som jeg svartmaler Norge med tåpelige eksempler som overfladisk sett ikke betyr noe, men etterhvert som man ser flere og flere eksempler på dette og ser ting med egne øyne, observerer ting og studerer de, så ser man hvor latterlig tragisk det er.

 

Og ja, jeg sammenligner konsentrasjonsleirene for jeg ser ikke forskjellen på fysisk og psykisk tortur, eller at det ene er noe bedre enn det andre, eller at tortur engang kan deles opp i to ord. Det er vanskelig å forestille seg at tilstandene som er og har vært på Guantanamo kan foregå i såkalt "moderne" tid. Se for deg hvordan du føler deg etter noen uker i et bur hvor du brutalt blir vekket hver gang du sovner.

Endret av NicolasDarvas
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tror sosialisme bare handler om økonomi, så tar du feil. Det er en grunn til at barn i skolen, barn som løper rundt, som liker å leke i skogen, som finner glede ved å gå baklengs, f.eks lærer om at homofili er helt greit og helt naturlig, og det er kanskje ok, men det handler om prinsippet og da kan man ikke lengre si at man er fri til å tro, tenke og mene akkuratt hva man vil om den saken. Det er sosialisme. Det ligger i ordet. Det høres kanskje ut som jeg svartmaler Norge med tåpelige eksempler som overfladisk sett ikke betyr noe, men etterhvert som man ser flere og flere eksempler på dette og ser ting med egne øyne, observerer ting og studerer de, så ser man hvor latterlig tragisk det er.

 

Og ja, jeg sammenligner konsentrasjonsleirene for jeg ser ikke forskjellen på fysisk og psykisk tortur, eller at det ene er noe bedre enn det andre, eller at tortur engang kan deles opp i to ord. Det er vanskelig å forestille seg at tilstandene som er og har vært på Guantanamo kan foregå i såkalt "moderne" tid. Se for deg hvordan du føler deg etter noen uker i et bur hvor du brutalt blir vekket hver gang du sovner.

Enig at sosialisme ikke bare handler om økonomi. Sosialistene har tapt den økonomiske debatten, men ikke den sosiale og den moralske. Det er verre ting i norske skolebøker enn at man skal akseptere homofile. Norske elever blir fort lært opp til å vøre snilister/idealister. Det står sitater som "rike land utnytter fattige land", og "norge bruker 7 jordkloder", selv om forbruk i jordkloder kan ikke brukes fordi økonomien er dynamisk. Dette er for å skape skyldfølelse. I tilegg sammenligner de alltid med USA for å vise at USA er verre enn Norge. Se på brukerene som kommer inn og poster et innlegg på politikk og samfunn og har aldri postet før. De kommer alltid inn og snakker om hvor orginale menigner de har, men de har alle sammen de samme meningene. Og all fakta de har, har de hørt et eller annet sted. Aldri noen ordentlige kilder. De menneskene representerer vanlige nordmenn og det er fryktlig irriterende med kunnskapsløse folk (blandt de som er aktive på forumet kommer veldig få inn i den gruppen) som tror de kan veldig mye. Grunnen til at de tror det er på grunn av skolesystemet som lærer dem opp til hvilke meninger som er riktige og hvilke som er feil.

 

Et klassisk eksempel på dette er.

Nordmenn mener FN har rett i omtrent alt de gjør og er en av de beste organisasjonene i verden. Hvis vi skal lytte på noen gi statistikk så er det dem. Nordmenn mener også at overbefolkning er et alvorlig problem,

 

Men nordmenn vet ikke hvor mange mennesker FN spår det vil bli i fremtiden og at hvis FN har rett (noe de sannsynligvis ikke har, fordi FN er elendige til å lage spådommer) så er ikke overbefolkning et problem. Men dette vet ikke nordmenn, fordi de har aldri sjekket opp informasjonen selv.

 

Og jeg er ikke enig at du kan sammenligne psykisk og fysisk tortur. Å fysisk torturere noen er på en helt annen liga, enn å f.eks. vekke dem opp om natten av og til. Å mobbe noen kan kalles psykisk tortur og personen kan bli like og mer ulykkelig som de i konsentrasjonsleirene. Men det kan forsatt ikke sammenlignes. Og for det andre var det ikke de psykiske forholdene så dårlige. De fikk lov til å be til Allah, mesteparten av tiden var de bare låst inne så hvis de fikk for lite søvn så kan de sove mer. De fikk også nok av medisinsk hjelp. Selv om det er sikkert ting du kan påpeke så var hovedproblemet at de ikke ble dømt.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Spørsmålet i denne tråden er vel egentlig: Hvorfor føler du det så enormt nødvendig å istedenfor overtale andre ved å legge fram bevis og mane opp til en fornuftig debatt, heller spammer videoer om Hitler, kaller han vestens helt og sønn, og insinuerer at jøder prøver å ta over verden?

 

Har du et behov for å vise at du går imot strømmen? Er smartere enn alle andre? Er den ene personen kompetent nok til å trimuferende vifte rundt seg med sannheten?

 

Hvorfor kan du ikke prøve å få i gang en ordentlig diskusjon her sånn som mange andre flotte brukere i historieforumet, istedenfor å legge deg ned å kysse sanden han går på og i prosessen fornekte holocaust som om det er det mest selvfølgelige i verden?

 

Legg nå fram bevis og støtt argumentene dine om du først skal ta fram en sak.. Du er så heldig at seriøse brukere leser innleggene og svarer på det du legger fram. Da kan du i det minste gjøre et forsøk på å holde folk interessert før de sjekker ut etter utallige hitler-idoliserende videoer..

Endret av Narsissisten
  • Liker 5
Lenke til kommentar

@Camelon: Morsom observasjon det med at de tror de har originale meninger. Ikke tenkt over det på den måten før, men jeg ser jo at det du sier stemmer rimelig tett opp mot virkeligheten nå også. Jeg har alltid tatt folk for seriøst når de sier sine meninger, men jeg forstår ting bedre nå, når man faktiskt tar til seg den realiteten at de fleste av de har fått de meningene prentet inn og dermed uten at de kan beskrive hvorfor de mener det de gjør.

 

Du har kanskje rett om fysisk og psykisk tortur også, men poenget mitt var at det ikke høres spesielt ille ut å bli vekket hver gang man sovner til forskjell fra å få 10 piskeslag. For det første får du aldri sove og det utvikler seg til hallusinasjoner, og man vet selv hvordan man føler seg kun etter ett døgn uten søvn.. Nå har ikke jeg sjekket alt i detaljer ang. søvnmangel, men jeg kan bare forestille meg hvordan det er å bli vekket slik i et par uker og ikke vite når de skal slutte med det, eller når man slipper ut fra det stedet man er på. Da hadde jeg lett tatt 10 piskeslag og ferdig med det, men det går jo også å drive slik søvn-tortur samtidig som man f.eks blir pisket daglig. Å bli fysisk torturert går gjerne på det psykiske i tillegg også.

 

Edit: Når det gjelder de siste bildene så er det lett å få inntrykk av at de er blitt drept. Det virker mer sannsynlig at det på grunn av tidspunktet i historien sett i fohold til medisinsk utvikling, at det er krig tross alt, at så mange mennesker er stuet på samme plass, at det ikke er rart at folk dør av sult, tørst og sykdommer. Mange sitter med et inntrykk av at onde og djevelske nazister gikk rundt og lo mens de tilfeldig skøyt og gasset jøder for morroskyld.

Endret av NicolasDarvas
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har slettet litt personangrep. Tråden er også blitt rapportert for å inneholde rasisme/nazistisk propaganda. Jeg skal få noen til å se på innholdet og vurdere det opp mot lover og regler. Men jeg vil bemerke at rettspraksis er nokså snill på dette, og det er ikke vårt ønske å være strengere enn dette. Jeg tror at den slags møtes best og åpent lende og diskusjon.

 

Reaksjoner kan tas på PM, eventuelt i tilbakemeldingskategorien.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man har jo fortsatt ikke drept de, men man har ansvaret for deres liv og død kanskje, poenget er at slike bilder kan gi et inntrykk av at de ble henrettet på stedet kaldblodig, noe som må være feil. Gasset ble de heller ikke, for de har på seg klær. Og hvis jeg skal gjette så tror jeg de ble drept av amerikanske soldater(det er hvertfall ikke tyske soldater som går der) fordi de bombet hele stedet sikkert. Det er umulig å vite. Men igjen, det er krig og jeg tror ikke det var så veldig mange færre som døde utenfor konsentrasjonsleirene enn innenfor.

 

Hva du nevner med at noen ble henrettet ved å bli skutt på den måten, eller den situasjonen du beskriver har jeg hørt om en gang før og det var at det skjedde i en gruve i Italia, og det er det eneste jeg husker fra den Discovery dokumentaren. Først skøyt de, fikk psykiske problemer med det, så drakk de seg dritings, og så sprengte de dem. Det betyr ikke at dette var slik det ble gjort overalt hele tiden. Jeg ser ikke hvorfor de skulle hatt noen som helst interesse av det når det for det første trengs arbeidskraft for industrien blandt annet, noe fangene også ble brukt til. De arbeidet seg ihjel som i GULag-systemet i Sovjet hvor 40-60 millioner døde, og det er anslagsvis fordi man vet ikke, det er der Tyskerene dro for å lære også.

 

Men uansett; den fulle sannheten finner du ikke alltid på internett, men absolutt ikke i historiebøker heller. I det store norske leksikon hevder de at 1.7 millioner døde i GULag, men det er rett og slett løgn. En annen ting er at det er forskjell på å benekte holocaust og det å heve det langt opp i skyene som det ondeste og mest djevelske som noen gang har skjedd på denne jord.

 

Se på Viacheslav Datsik som går rundt med den nazi t-skjorten sin.. Han er det visst "ingen som vil ha vasende rundt i norske gater", men det er Storberget sin mening. Derimot er det helt greit å forgude Che Guevara og Mao i sosialistiske studentersamfunn. Og jeg er ingen nazist, men jeg mener fortsatt at det ikke skulle være noen grunn til at Datsik ikke skal få bli her, altså kun fordi han er nazi-sympatisør. Han sier at norske fengsler er som luksushoteller, men det er bare til forskjell fra russiske. Hadde et norsk fengsel vært luksus så hadde han ikke kuttet seg på armen og skrevet "No isolation" i blod på cella.

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Hei.

 

Fikk ikke med meg at det forekom personangrep, og det er trist visst det forekommer her.

 

Det er viktig at vi stiller spørsmål !.

 

Fremdeles er jeg ikke Nazist, men jeg har egne meninger om litt av hvert !.

 

Kan ikke se at noen har kommentert One Third Of Holocaust hvor kildemateriale er hentet ifra bøker som er skrevet av Jøder som opplevde Holocaust !. Se de klippene, det er de hvert !. Link : One Third Of Holocaust

 

Ellers kan Dere lese her : Noen spørsmål om Holocaust

 

Det ligger flere linker der, hvor det er Jøder selv som går inn i disse KZ leirene og filmer og etterspør sannheten !.

 

Visst ikke noen av de som er her inne og fordømmer at en bruker skriver noe som virker som glør i øynene deres, så la vær !. Dere bør se litt på de linkene jeg har lagt med !.

 

W_B

  • Liker 4
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=-48HQpgQRz0

 

Anbefaler denne. Jeg har faktisk ikke ledd så mye av jødenes løgner på lenge. Avkler de såkalte "overleverne" fullstendig.

 

The Last Days of the Big Lie is a documentary which debunks the disgusting liars glorified as victims and heroes in the Steven Spielberg produced, Academy Award winning fictional Holocaust "documentary" The Last Days.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Forøvrig så er denne skrikingen og rapporteringen om rasisme/nazisme en velkjent metode jødene benytter for å stoppe debatter. Den slags er forventet og deres skrik kommer kun til å bli høyere i tiden som kommer.

 

I hardly exaggerate. Jewish life consists of two elements: Extracting money and protesting. Nahum Goldmann. The Jewish Paradox. 1978

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg som etnisk norsk og selverklert agnostiker støtter ikke opp med den påstanden av Hitler var en barnehageonkel. Å anklage alle tilhørere av en religion for å være pengekriske og uten sans for moral blir søkt. Om jeg hadde konvertert over til jødedommen ville jeg per din definisjon ha tillhørt en egen spesifikk rase, samt være ondere enn djevelen selv.

 

 

Men siden det er populært å legge til "historiske" kilder legger jeg til dette fra en av mine tidligere kommenterer fra en annen nynazist:

 

 

Du har jo selvsagt Heinrich Himmlers appel for et SS-offiser møte. Dog så vil nok du uansett si den er falsk, så jeg forventer ingen ting annet en et phu..

 

http://www.youtube.com/watch?v=FgfTwtV79xs

 

 

Talen i tekst form:

 

 

I also want to mention a very difficult subject before you here, completely openly. It should be discussed amongst us, and yet, nevertheless, we will never speak about it in public. Just as we did not hesitate on June 30 to carry out our duty, as ordered, and stand comrades who had failed against the wall and shoot them.

That was, thank God, a kind of tact natural to us, a foregone conclusion of that tact, that we have never conversed about it amongst ourselves, never spoken about it, everyone shuddered, and everyone was clear that the next time, he would do the same thing again, if it were commanded and necessary.

 

I am talking about the "Jewish evacuation": the extermination of the Jewish people. It is one of those things that is easily said. "The Jewish people is being exterminated," every Party member will tell you, "perfectly clear, it's part of our plans, we're eliminating the Jews, exterminating them, ha!, a small matter." And then along they all come, all the 80 million upright Germans, and each one has his decent Jew. They say: all the others are swine, but here is a first-class Jew. And none of them has seen it, has endured it.

Most of you will know what it means when 100 bodies lie together, when there are 500, or when there are 1000. And to have seen this through, and -- with the exception of human weaknesses -- to have remained decent, has made us hard and is a page of glory never mentioned and never to be mentioned.

 

Because we know how difficult things would be, if today in every city during the bomb attacks, the burdens of war and the privations, we still had Jews as secret saboteurs, agitators and instigators. We would probably be at the same stage as 1916-17, if the Jews still resided in the body of the German people.

We have taken away the riches that they had, and I have given a strict order, which Obergruppenführer Pohl has carried out, we have delivered these riches completely to the Reich, to the State.

We have taken nothing from them for ourselves. A few, who have offended against this, will be [judged] in accordance with an order, that I gave at the beginning: He who takes even one Mark of this is a dead man.

 

A number of SS men have offended against this order. There are not very many, and they will be dead men - WITHOUT MERCY! We have the moral right, we had the duty to our people to do it, to kill this people who wanted to kill us.

But we do not have the right to enrich ourselves with even one fur, with one Mark, with one cigarette, with one watch, with anything. That we do not have. Because at the end of this, we don't want, because we exterminated the bacillus, to become sick and die from the same bacillus.

I will never see it happen, that even one bit of putrefaction comes in contact with us, or takes root in us. On the contrary, where it might try to take root, we will burn it out together. But altogether we can say: We have carried out this most difficult task for the love of our people. And we have taken on no defect within us, in our soul, or in our character

 

 

Innteresange merknadder som er vært å legge merke til:

 

 

I am talking about the "Jewish evacuation": the extermination of the Jewish people. ...perfectly clear, it's part of our plans, we're eliminating the Jews, exterminating them... ...we had the duty to our people to do it, to kill this people who wanted to kill us. ...at the end of this, we don't want, because we exterminated the bacillus, to become sick and die from the same bacillus.

onepixel.gif

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Forøvrig så er denne skrikingen og rapporteringen om rasisme/nazisme en velkjent metode jødene benytter for å stoppe debatter. Den slags er forventet og deres skrik kommer kun til å bli høyere i tiden som kommer.

 

I hardly exaggerate. Jewish life consists of two elements: Extracting money and protesting. Nahum Goldmann. The Jewish Paradox. 1978

 

Tja, men på en annen side gjør det ikke Holocaust mer falskt.

Holocaust har hendt, ferdig med det.

MEN derimot så at folk prøver å bygge moralsk høygrunn på dette er "umoralsk og galt" som man sier.

Lenke til kommentar

6 millioner jøder drepte seg selv for å statuere et eksempel.

Lev i trua du ;-)

 

Hvor mange av disse ble drept og hvor mange døde? Altså på grunn av sult, tørst og sykdommer. Man kan ikke si at nazistene kaldblodig drepte 6 millioner jøder. At det var meningen at de skulle dø, det er godt mulig, men ingen grunn til å bruke Hitler som eksempelet på historiens ondeste menneske. Men når det er noen kommunister som sosialistfolket i Norge liker, som er årsak i langt flere millioner dødsfall, da sponser ikke Staten akkuratt noen bussturer til f.eks Russland eller noen skolebøker som inneholder stort mye om dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

6 millioner jøder drepte seg selv for å statuere et eksempel.

Lev i trua du ;-)

 

Hvor mange av disse ble drept og hvor mange døde? Altså på grunn av sult, tørst og sykdommer. Man kan ikke si at nazistene kaldblodig drepte 6 millioner jøder. At det var meningen at de skulle dø, det er godt mulig, men ingen grunn til å bruke Hitler som eksempelet på historiens ondeste menneske. Men når det er noen kommunister som sosialistfolket i Norge liker, som er årsak i langt flere millioner dødsfall, da sponser ikke Staten akkuratt noen bussturer til f.eks Russland eller noen skolebøker som inneholder stort mye om dette.

Ok, snu litt på det da:

6 millioner jøder sperret seg selv inn for å drite i å spise mat, gå i skikkelig klær og jobbe ræva av seg hver dag, til den dagen de kollapser og dør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...